Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 vaniljekrem som står i kjøleskapet.. Har SÅÅÅ lyst til å åpne den, men gjør jeg det, spiser jeg hele pakken - noe som sikkert vil gi magevondt til jenta mi. Kanskje jeg må gå til naboen med den så jeg slipper fristelsen...at det går ann å være så godtesjuk hele tiden!!! bu-hu...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Haha, kjenner meg igjen! Jeg skal ikke spise godt/is/kaker etc i uka, men en tirsdags var jeg så godtesyk jeg holdt på å sprekke. Så jeg gikk hele dagen og tenkte på den vaniljeisen i fryseren med nonstop og peanøtter(mm)-skal ? skal ikke ta? osv.. Til slutt ble jeg enig med meg selv at, ok jeg tar den-i kveld.. Kvelden kom, endelig, og jeg for ned i fryseren for å gomle i meg isen.. Da var den klin vekk!!!! Holdt på å klikke og saumfarte hele fryseren. den var virkelig vekk.. Holdt på å begynne å grine jeg, seriøst.. Sambo blei kommandert ned for å leite han og, men nei.. Broren min blei også beskyldt for å ha tat den.. hehe.. Måtte ta til takke med sjokois, men d var jo ik D jeg hadde lyst på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå