Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Fryda!

Ja, jeg hadde også uttak i går, torsdag. Jeg fikk ut 4 egg av 5 eggposer og det var jo en fordobling siden sist. Jeg hadde vondt i hele går og i natt måtte jeg stå opp da hadde skikkelig smerter.

Nå har jeg ikke noe særlig vondt i magen lengre, men det kjennes "oppblåst" ut. Sikkert pga forstørra livmor.

Ringte i dag for å høre hvordan det hadde gått med eggene og 2 av de hadde blitt befrukta. Må ringe igjen i morgen tidlig for å høre om de har delt seg slik at jeg kan få innsetting i morgen.

Enn du -hvordan har det gått med dine?

Lykke til - så følges vi vel videre. Som rugere.

Klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9526616-uttak-i-dag/#findComment-9535876
Del på andre sider

Takk for koselige og suportive hilsninger kjære Tullemor1, allegodetinger3 og Villsågjerne :))

Jolanta: Har også vært veldig oppblåst og hatt endel smerter etter uttaket.

Veldig ubehagelig men det går bedre :)

Det ble 3 befruktede egg på oss. Vi er kjempe happy og jeg skal ha tilbakesetting i morgen.

Har bestilt akupunktur i forkant av tilbakesettingen.

I dag har det vært kjempe deilig. Nesten litt for varmt. Jeg og mannen kommer akkurat nå fra byen som sydet av liv. Vi har vært og spist. Jeg tok til og med ett glass hvit vin til maten. Eggene ligger jo fremdeles på Aleris, hi-hi.

Det var faktisk kjempe deilig, og jeg slappet orntlig av. Nå skal jeg legge meg og i morgen er jeg forhåpentligvis ruger av et perfekt lite gullegg.

Lykke til til alle i samme situasjon og spesielt til deg Jolanta. Håper eggene våre deler seg fint til i morgen.

Så får vi håpe at spirene våre klamrer seg fast i ni måneder.

Stor klem fra

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9526616-uttak-i-dag/#findComment-9537909
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...