"min villemo" Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 skrekk og gru....... d var litt blod i bleia idag...tynt blod men meer enn nok ...aldri skjedd før...hun er nå 1 /2...,,noen flere som vet hva dette kan være.. vi skal til legen på tirsdag, så vi skal spørre da...
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hvis det ikke er noen åpenbar årsak å se, kan det være innvendig hemoride. Datteren min fikk hemorider etter hun hadde vært hard i magen en periode (blodet kom en god stund etterpå).
"min villemo" Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 magen har vært innmari oppblåst en periode, men bæsjen har vært normal.. d var intens gul tiss og tynt blod.... kan hemmoroider komme en stund etterpå altså ?
Guttemamma til tusen :) Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 kan være hun har fått urinveisinnfeksjon.. ville tatt henne md til legen før helga.. dette må behandles så fort som mulig!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Det er selvfølgelig veldig viktig å få en lege til å se på henne, så du med sikkerhet vet hva det er. Men ja, man kan godt ha hemorider en stund før det oppdages. Det er rifter/ sår innvendig, og disse blemmene fylles opp med blod. Det er først når den blir så stor/ full at den sprekker at man kan se det, om ikke det er vondt i forkant da selvfølgelig...
"min villemo" Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 7. juni 2007 huff, e bekymra no ja. Samboer drar til lege med henne imorgen.
"min villemo" Skrevet 10. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 10. juni 2007 var hos lege på fredag og legen visste ikke hva det kunne være så vi fikk med oss en "urin-prøvepose" som hun ligger med inatt for imorgen så skal legen sjekke det (får bar håpe dette fungerer dah..- har mine tvil...) vel, i og med at hun var i bra form så trodde ikke legen det skulle være noe alvorlig... og i helgen har hun vært med besteforeldrene på campingtur og koset seg masse - vært i samme humør som hun pleier, ikke noe særlig matlyst i varmen , men d er vel normalt tenker jeg... så jeg er spent på imorgen...
<3 Legoland <3 Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 Å håper det går bra ! Det virker som om ingenting plager henne ivertfal. LYKKE TIL !! Klem fra Camilla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå