Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Noen andre som gjør det. Jeg prøvde i dag å blande grøt fra Hipp med fruktmos fra Hipp. 30 gram grøtpulver og en hel boks med fruktmos. Barnet mitt elsket det! Så lurte jeg på om noen andre har prøvd det?
Jente89 ♥ Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ja vi gjør det støtt å stadig er ikke noe farlig det.. Men vi bruker å lage til vanlig grøt med vann i å ha i frukten etterpå vi da
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Gjorde det i begynnelsen. For meg smakte det helt disgusting - han elsket det )
Grigri m/3 gutter Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Den "dietten" legen vår har foreslått inneholder ikke grøt, de bruker ikke det her i Frankrike, men jeg vil at han skal sove om natta, så jeg lager en liten porsjon grøt til kvelds og blander fruktmos i, det blir både godt og enklere enn å gi de separat. Når alle babyene i NOrge eter grøt kan det da ikke skade å gi min det selv om de er hysterisk redd for overvektige babyer her nede.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå