*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Skjønner ingenting jeg :-( Har IKM i morra så det kan jo selvølgelig være for tidlig. Tok 2 tester ( strimler)på tirsdag som var svak positiv. 2 til på onsdag 1 strimmel og en QR begge svak positiv. 2 i dag med samme urin som jeg tok med til legen. Mine ( 1 strimmel og en QR var svak positive. Da jeg kom til legen var jeg så spent, men den var neg :-( Hun sa til meg at de testene de hadde der trengte ikke å være sikrere enn apoteket sine. Ofte var hjemmetestene sikrere. Noen som har erfaring med dette? Klem fra litt skuffet ( har jo masse symptomer )
Lillegull og spiren Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 jeg ville tatt en clear blue...jeg har hørt om mange som har fått svake streker på stripser,også har det ikke vært noe:( så prøv en annan type test..kan jo også være fortidlig å teste. ønsker deg masse lykke til:)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Skal kjøpe en CB i morra. Har jo brukt både strimler og Quick Respons. Synes det var rart at to forskjellig viste det samme. For bare ta tiden til hjelp :-) selv om tålmodigheten ikke er så stor,he he
JordbærMamma Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Før du gir helt opp håpet så har jeg hørt at testene hos legen trenger større mengde hCG enn mange av hjemmetestene for å slå ut - dvs de vil slå ut senere enn de testene en tar hjemme. Så kan jo være en mulighet at du rett og slett ikke har høyt nok hormonnivå til at legetesten slår ut enda! Lykke til! Krysser fingrene for deg!
Stoltmai mamma:) Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Heisann.. jeg hadde det akuratt sånn som deg. Tok en strimmel den va svak pos, neste dag tok jeg en clear blue, den va svak pos, tok med samme urinen som jeg hadde teste i hjemme med clear blue til legen, der va den negativ.. Tok en ny test dagen etterpå, den va svak pos. Så ringte jeg til en gyn og fikk kunne få time etter en uke. jeg takket ja til det, men så 23 mai mistet jeg, så jeg va gravid, va 5 uker på vei. Så om en test viser påos så er det pos, fordi den slår jo ut på hcgèn i kroppen... Jeg tror du er gravid... Krysser fingrene for deg.. Fortell meg gjerne hvordan det går... Håper å bli gravid igjen snart jeg å, prøver som bare det her....
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #6 Skrevet 8. juni 2007 Tusen takk alle sammen for så mange oppløftninger :-) Var litt nedfor i går men i føler meg meg mye bedre i dag. IKM i dag og håper ikke TR dukker opp. Kryss fingrene for meg :-) Trenger litt babystøv ****************** Stor klem fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå