Gå til innhold

Negativ test - men masse symptomer - forvirra !!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg en smule frustrert og forvirra her...Skulle hatt siste mens ca 20mai - men den kom ikke før 28mai, og den var mer eller mindre rar. blødde nestn ikke, var mer brun/rødt/blank utflod. Er supertrøtt for tiden, sovner så fort jeg setter meg end (dupper av) sover tre timer etter jobb, og sliter med å stå opp om morgenen. Er kvalm før frokost og leeenge etter frokost, det samme gjelder lunsj. Middag går fint. Har noen humørsvingninger som ikke ligner grisen, blir sinna for ingenting, og griner rett som det er. Har "mensensmerter" i magen, er oppblåst som FY (ikke mye gøy) og er generelt uggen i mager (blir mye do flying for å si det sånn ) Te og pepsi var favorittdrikken min frem til forrig uke, nå drikker jeg kun vann, alt annet blir jeg kvalm av, og av alle rare ting så har jeg begynt å spise makrell i tomat på maten, noe jeg aldri har likt før. Tok en test i dag formiddag - uten resultater (kom ingen streker) så jeg fresa avgårde for å kjøpe en ny test- og den var negativ (snuuuufs) Så nå sitter jeg her da, med alle mins symptomer og en negativ test..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er noen som ikke tester positivt før flere uker etter ikm. Det høres ut som du er en av de:)

Du kan jo kontakte legen og høre litt med de:)

Høres gravid ut spørr du meg;)

Skrevet

nå får ikke jeg sove i natt... tenker og tenker... og tenker litt til. Vil så veeeldig gjerne ha en liten en - men blir så skuffa hvis det hele bare er innbilt (da får jeg vel ta pillene som bikkja får når hun har innbilt svangerskap *ler* Huff huff - hvorfor er ikke apoteket oppe på disse tider - vil ta flere tester NÅÅÅÅÅÅ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...