Gå til innhold

skal jeg fortsette å gi henne grøt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har gitt jenta mi grøt i 14 dager nå.. det virker ikke som om hun er så veldig begeistret. hun spiser det, men syter seg gjennom det hele kan du sei. lurer på om vi skal slutte, eller om vi bare skal fortsette å se om det blir bedre? hun sko gjerne ha spist litt grøt pga vekten...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Bland i litt fruktpure som du får kjøpt på glass=)

Bare en liten dæsj for smaken sin skyld.

Så skal du se at det blir fart i spisingen med et stooort smil=)

Skrevet

hei.,.hadde 4 skjeer med fruktpure i dag, men ikkje no smil...:(

Skrevet

Sånn er det her også og det var verre tidligere. Har du prøvd forskjellige grøttyper? Hvor gammel er hun? Her bruker jeg mye mer enn bare et par skjeer frukt i grøten. Jeg heller frukt over grøten, rører det ikke inn og da smaker det bare frukt med en gang han får det i munnen. Det går et lite beger med frukt til grøtmåltidet. Velling er også et alternativ...

Skrevet

hun er 5 mnd.. ja, jeg har prøvd mais og ris.. vet ikke hvilken flære jeg skal prøve..noen tips? hvor gammel er din da? off, det er noe herk..blir helt frustrert her...

Skrevet

Mais og risgrøtene smaker papp! Da Nikolai var 4mnd ga jeg holle hirsegrøt, den er noe bedre...

Da han var 5mnd begynte jeg å gi 6mnd. grøt, de smaker mye bedre! Småfolk har en havregrøt med eple og nestle har en havregrøt med banan og aprikos. Med en dæsj frukt på skjeen er det nam!

Skrevet

Prøvd velling? Jeg bruker 200ml vann og blander inn 3 skjeer mme og 3 skjeer med grøt (jeg bruker havregrøten til nestle men alle grøttyper går).

Skrevet

Var på samme måte her. Føltes som tvangsforing. Bytta til havregrøt (4mnd) eller var det hvete... Den 4mnd-grøten du blander med vann. Så hadde jeg en boks med frukt oppi. Det gjorde susen;) sunt er det og!

Skrevet

Jeg gir Nathalie halvt om halvt på skjeen med fruktpurè og grøt, blander det ikke i grøten.. Og nå LIKER hun det faktisk = ) Gir henne en skje med fruktpurè først og da er hun mer interessert ja ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...