JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hjelp, hva kan det være, det blir bare mer og mer av det. Hun er tre uker i morra.
mayaya Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hormonutslett. Helt ufarlig og veldig vanlig. Går bort om 1-3 uker av seg selv. Blir huden veldig tørr kan du ta på morsmelk eller babyline ansiktskremn :-)
6Ymamma Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Tror NESTEN helt sikkert at det er et babyutslett (husker ikke helt hva det heter) Min lille fikk det å... Helt ufarlig, går vekk etter en liten stund, kan bli mye værre enn det va da du oppdaget det.. Skal ikke behandles. Bare smør på god krem som du ellers ville ha gjort. Fikk jeg til svar fra barnelegen på sykehuset. Min fikk det rett etter fødselen...ser helt grusomt ut...Men gikk vekk etgter kort stund
2 gutter og 1 jente Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 det er hormonutslett. hormonene forlater kroppene vaare i disse dager, og skilles ut bl. a. gjennom morsmelken, saa de smaa drikker det og blir litt kvisete av det. ingen ting aa bekymre seg for, og det skal vistnok bli bedre fra 6-ukersalderen deres. min er 3 uker og 2 dager og ser ut som en tenaaring med alle kvisene.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 Jaja, da får vi bare vente og se da:) Jeg var litt redd det var no varmeutslett eller noe, dete r jo så utrolig varmt ute nå, og jeg synes ikke jeg klarer å holde henne ved en ålreit temperatur uansett hva jeg gjør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå