Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei. Jeg lurer på om denne vognen er verdt pengene? Link: http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=9999926 Jeg skal titte på den senere i kveld. Som dere ser koster den 3000 kr men jeg lurer på om det var diskutabel pris. Hun har kun brukt den i 1 år, for da flyttet de til en storby så da kjøpte hun seg paraplytrille. Jeg synes den ser veldig pen ut, men er det verdt det? Det er vel 2004 modell tror jeg. Vet ikke helt hva ny koster!
allegodetingertre Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Nei, dyrt med 3000 kr for en 2004 modell. 2004 modellene er dessuten mye tyngre enn 2005 og nyere! Du får kjøpt dem nye til 5000 kr + hos www.lilleprinsen.no
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hun lyver for deg! Dette er en 2002-modell, tung som bly! Hjelper ikke at den er lite brukt.....!!!!!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Den er ikke verdt pengene nei! Synes generelt at teutonia sine vogner er altfor tunge. Skjønner ikke at folk gidder å kjøpe teutonia og quinny, tragiske vogner!
allegodetingertre Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Teutonia mistral veier 12 kg, det er IKKE en tung vogn!!! Har selv hatt 3 teutonia samt mange andre, veldig fornøyd med teutonia. Mistral er god, praktisk med vendbart styre, deilig å trille og tar liten plass i bil. 2005 mod og nyere veier mindre enn de eldre modellene.
Anonym bruker Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 kjøper du en teutonia så må du garantert kjøpe ny vogn når barnet blir større. Den er kort i ryggen og smal i sittedelen. HAdde heller vurdert å kjøpe en annen vogn som er større i sittedelen, men som samtidig er lett og liten sammenlagt.
allegodetingertre Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Enig i at mistral er litt kort i ryggen men synes ikke den er smal i sittedelen, kommer jo litt an på størrelsen på barnet og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå