Gjest Lenchen Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er 5-6 uker på vei, og er kjempe sliten, føler jeg går rundt å gjesper hele dagen på jobb og er utrolig tiltaksløs. Jeg er førskolelærer så jobben er ganske slitsom. Ville dere sagt det til sjefen så tidlig som nå? Jeg vil ikke at de skal oppleve meg som lat
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei, hei! Jeg er også førskolelærer. Jeg sa det med engang fordi jeg ikke var i form. Vi har en jobb som krever mye, derfor er det greit at de andre kan ta hensyn. Stå på! Vær hjemme noen dager hvis du føler for det.
Krokodillemor Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg fortalte det da jeg var fem uker på vei. Dette var både for at de skulle kunne ta hensyn til det i planleggingen av neste skoleår (jobber på barneskole) og er for at de skulle kunne ta hensyn til meg. Jeg var veldig glad jeg hadde sagt det da jeg en måned senere ble sykemeldt i to uker på grunn av kvalme.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg sa det i dag - er akkurat 8 uker på vei. Var godt å ha det gjort..sjefen min ble kjempeglad! Grunnen til at jeg sa det er at jeg kommer til å unngå å løfte o.l. i tiden fremover (det er mye løfting i min jobb) og jeg ville unngå at sjefen min trodde jeg sluntret unna
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå