Gå til innhold

til dere som er vektoperert

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg lurer til på om hvor mange kg dere veide når dere ble gravide?

og når kom magen til synes?

jeg veier nå selv 90 kg og har tilsammen godt ned 70 kg.

har da litt løs hud på magen. men også litt spekk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Jeg ble vektoperert for ett år siden og veide 106 kg da jeg ble gravid, nå i uke 18 veier jeg 100.

Jeg har gått ned 50 kg etter min operasjon.

Synes ikke magen min ser videre gravid ut ennå, venter spent:) Men må jo si at jeg har masse løsskinn hengende, så tror neppe det blir særlig til gravidmage da.

Hvor langt på vei er du? Lenge siden du tok operasjon?

Skrevet

hei ble vekt opperert nå i mars.. fikk ikke dere beskjed om å ikke bli gravid før det var gått 2 år... hvor ble dere evt opperert ? aker her

Skrevet

Heisann.

Jeg ble operert på 'aleris, Oslo. Og joda, de anbefalte å vente i 2 år med å bli gravid. Jeg ble gravid etter 9 mnd, ikke helt planlagt, men var plutselig veeeeldig fruktbar. Med forrigemann prøvde vi i 2 år får det klaffet, så vi slurvet litt med prevansjonen bare og bang der satt frøet. Spurte min kirurg om det var krise med en så tidlig graviditet og det var det slettes ikke. De anbefaler å vente i 2 år fodri vi førstes da er ferdige med vår vektnedgang, ikke fordi det er skadelig for fosteret. Men man må selvsagt følges ekstra godt opp og være flink med sine vitaminer.

Jeg er i uke 19 og har ikke hatt noen plager ennå, ikke engang vært sliten.

Lykke til med planleggingen;)

Skrevet

hei jeg ble operert 4 desember på asker. skulle egentlig vente i 2 år. men det er ingen fare for å bli gravid tidlig etter operasjon. ungen tar det den skal ha uannsett har jeg fått beskje om fra sykehuset. er 12+2 uker på vei

• 2 uker senere...
Skrevet

dette var spennende lesning.. har søkt om å få en slik operasjon, men har ikke hørt noe enda.. jeg veier 124 for tiden.. hvor lenge måtte dere vente i kø, på operasjonen.. og.. vil det hindre vektnedgang hvis man blir gravid? altså, hvis man blir gravid, stopper det opp da? altså, vil operasjonen ha vært forgjeves? jeg er svært fruktbar, (enda jeg veier så mye) så tenker jo litt på dette..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...