Gå til innhold

ultralyd gikk ikke så bra:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei alle sammen:)

vi trodde jeg var ca 10 uker på vei,fikk min første mens etter forrige graviditet 29 mars (har en sønn på 16 mnd),og ikke hatt mensen siden. Siden første mens etter en graviditet,har man ofte eggløsning senere en 14 dager. Da vi skulle ta ultarlyd,kunne hun ikke se noen spire der,hun tror det er veldig tidelig i svangerskapet,ca 4-5 uker. Men ble litt urolig,trodde man pleide og kunne se et embryon.eller er det ikke alltid man kan se det på ultralyd så tidelig? har tatt noen blod prøver,de skulle måle hcg nivået mitt. Får svar på dem i morgen. Er det noen som har opplevd lignende??

Ha en kjempefin kveld jenter:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ikke vær reded du, hos meg så de ikke noe foster før uke 6+4, var på UL 5+4, men da så de bare at det var en graviditet, men ikke noe foster! Så smør deg med tålmodighet så ser du nok spiren tenker jeg :-)

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg er enig med Vetlis om at det kan være vanskelig få øye på embryoet såpass tidlig i svangerskapet, og særlig med tanke på at du ikke vet helt når du egentlig hadde eggløsning. Det går sikkert bra!

Håper du kan oppdatere oss når du vet noe mer!

Skrevet

Tusen takk for svarene:)

Har det mye bedre nå,så nå er det bare og håpe og tro at alt går bra:)

Skal holde dere oppdatert:)

Klem

Skrevet

uff, lett for meg å si men ikke bekymre deg. Når jeg var 6 uker på vei kunne ikke legen se noe embryo hos meg heller. Kun plommesekken kunne han se da. Krysser for deg.

Skrevet

Jeg var også på UL i dag. Er 5+0 og hun kunne ikke se noe hos meg. Jeg trodde også at man kunne se fostersekken allerede nå, men hun advarte meg før vi begynte om at jeg ikke måtte har for store forhåpninger til hva hun kunne finne. Skal tilbake når jeg er 6+1, og det blir en laaaang uke å vente!

Lykke til fremover!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...