Miania - februarbaby! Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei, Skrev inn en kjip melding på mandag at jeg fikk mensen selvom jeg hadde testet positiv. Det stoppet allerede dagen etter, og jeg dro til legen i går for å sjekke det ut. Jeg reiser bort en uke på lørdag, så jeg bare måtte finne ut av det. Og joda: Jeg er gravid Og jeg er veldig glad Termin 15.februar. Det har bare gått helt fantastisk fort, og jeg er helt overveldet. Sambo sa det var fart i guttene hans, men herregud da! Hehe... Lykke til alle sammen, håper det "klaffer" for alle her så fort som over hodet mulig! Stå på! )
alex83 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 gratulerer så mye, sammen over til 1 trimester vi. har ikke vært til lege enda så holder meg her til jeg vet noe;)
Dekita*2 prinsesser* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 heihei..å gratulerer så mye:) vi har termin samme dag:) bli artig å følge deg videre:)lykke til,å ikke mist spiren:)
Miania - februarbaby! Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Gøy at vi har termin samme dag Jeg håper alt går bra, men er litt nervøs ettersom det er første gang jeg er gravid. Håper alt går bra for dere!
Lillegull og spiren Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ............GRATULERERS SÅÅÅ MASSE:) SÅ HELDIG DU ER:) kos deg masse med voksende mage:)
alex83 Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 det er min første gang også så er utrolig skummelt. håper alt går bra da, vi får krysse fingrene for det;)
*3 prinsesser + 1 prins*anno74 Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅååååååå Gratulerer så mye. Pass godt på spiren. Klem fra meg
ticalinda Skrevet 8. juni 2007 #9 Skrevet 8. juni 2007 Gratulerer så masse! Håper du får et fint svangerskap!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå