Gå til innhold

klarte ikke vente, det står GRAVID=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

skulle liksom holde meg til imårra tili, men så hadde de bare trepakker med cb digital så tenkte jaja, hehe. å her står det svart på hvit gravid:) tenk å ha sånn flaks, føler seg neste litt skyldig håper resten av prøverne her lykkes snart. håper spiren sitter, så holder meg her til jeg har vært hos legen. baby støv til alllllllle xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

Videoannonse
Annonse
Skrevet

gratulere så mye:) da har vi termin ca samtidig vi da kansje:)15 feb her:)

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!! Vi blir en gjeng som har termin ca samtidig:0)

20.februar her tror jeg:)

Skrevet

Gratulerer masse!

Termin 15. februar her! :)

Skrevet

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.........GRATULERER SÅÅÅÅ MASSE:)

Må si du er heldig:) kos deg med den voksende magen:)

klem

Skrevet

Gratulerer så mye....:-)

Kos deg masse, klem fra meg

Skrevet

Gratulerer til deg og da. Tok test jeg og 1. Juni som ble positiv.

Har fått time til legen nå til mandag så det blir spennende å høre hva hun sier.. Lykke til i allefall.

Skrevet

gratulere til dere åsså, bør vel bestille en lege time imorgen. hva sier man, sier man at man skal ha time for å sjekke graviditet eller bare at man skal ha vanlig lege time????

Skrevet

Så koselig :) Gratulerer sååååå mye, og lykke til!

Skrevet

Heldige du, ikke har daarlig samvittighet, alle skulle jo gjerne hatt det saann!! Gratulerer og lykke til.

Skrevet

Vil bare si GRATULERER!!!

Skrevet

takker for alle gratulasjoner:)

Skrevet

Gratulerer! Så gøy! Kos deg med svangerskapet!!!

Skrevet

GRATULERER SÅ MYE!!!!!!!! jeg har termin 4 februar!

Skrevet

Du sier at du er gravid og vil bestille svangerskapstime. Den får du som regel når du er 10- 12 uker på vei. Hos de fleste leger er det slik, men hos noen kan du få tidligere.

Skrevet

vil bare si tusen takk for alle gratulasjonene, sender masse baby støv til alle*******************************************************************************************************************************************************************************

moki: vi ses i februar klubben, pluss noen flere ser det ut som, gratulere til alle dere

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...