rufsa77 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Herregud,blir sprø snart!!!! Masse utflod, og hvite klumper.. Jeg bor i en bitteliten bygd, og det er både langt til, og vanskelig å få tid hos lege eller gynekolog.. Noen som har noen gode råd? Nå må det hvertfall bli slutt på alt sukker! Har hørt at det gjør det verre...
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Canesten på apoteket. Er uten resept. Stikkpille og krem.
vårblomst08 -Pelle kom 16/4- Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Jeg brukte naturell youghurt.Litt grisete, men det fungerte iallefall. Lykke til :-)
Galskapens overhode Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Kurer det med Canesten, hold det i sjakk med Vivag vaginatorier.. (melkesyrebakterier) Kommer dette fortsatt tilbake etter 3-4 mnd behandlingstid, ta kontakt med legen, du kan ha soppen latent i kroppen og trenger en kur for å få fjernet den. VERDT DET! Har slitt med tilbakevendende sopp i mane år..
Dizzie_mortil3 Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Hvis ikke Canesten eller tilsvarende (f.eks Pevaryl) hjelper, må du til lege for å få resept på Diflucan tablett. Det gjør vanligvis susen.
snart-en-liten-spire? Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Hos meg hjelper det hverken med Canesten eller Diflucan... Så skjønner hva du mener! Men det har hjulpet å kutte ut det meste av sukker (søtstoffer) og ikke minst gjær! Spiser nesten ingenting gjærbakst lengre, og det hjelper faktisk...
Paulinaprøverigjen Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 mm er sant det at det hjelper å kutte ut sukker... Har også vært masse plager med både sopp og urinveis infeksjoner... Så jeg drikker tranebæsrjuice(æsj) og bruker eckovaag (tror jeg d heter) tablettetter.. er sånn melkesyre i dem... helt utrolig hvor det hjelper... veldig ubehagelig å gå rundt med sopp... å alle veit jo hvor j***** det klør....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå