Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg fikk beskjed om at den skulle være noen dager forsinket (dag 16,17 eller mer- men fikk den nesten 1 uke for tidlig (dag 10)? Hva kan det skyldes? Brukte Progynovatablettene...Har sykehuset bommet helt med syklusen min eller?
bollibompa Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei Tinna! Jeg har fått mensen tidligere enn forventet etter innsetting av ferske egg, altså ved uttak (i alt 3 ganger) Men ved fryseforsøk (5 ganger) har jeg aldri begynt å blø før etter jeg har testa negativt, og sluttet med Progestan (ca 2-3 dager etter stopp med Progestan) Det er tydeligvis helt individuelt, men jaggu er det kjedelig å begynne å blø mange dager før man i det hele tatt er forberedt på det!
Gjest Bjørnen Collargol Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Kan jeg spørre om hvordan ditt fryseforsøk foregikk, med medisiner og hvillke dager som ble gjort hva og normal lengde på dine sykluser?
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Hei Collargol. Jeg har normalt syklus på 28 dager, men var over 1 uke forsinket etter siste ferske forsøk. Startet med progynova 3 gng daglig på første mensdag. Satte inn egg på dag 15, 9 mm tykk slimhinne. 10 dgr etter startet jeg å blø. Skulle egentlig ha testet i dag....(dag 14).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå