Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Helt uerfaren førstegangsmor har delvis forelsket seg i Teutonia Spirit..er det oen som har noen erfaringer om denne barnevognen, som duovogn? Er glad i å være i aktivitet og gå lange turer, vil gjerne ha en behagelig vogn som heller ikke tar for stor plass i bilen.. Har ikke bestilt eller vurdert kjøp seriøst ennå, er lenge til termion foreløpig.. Setter stor pris på innspill fra noen som vet..
allegodetingertre Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Teutonia lager gode vogner, synes selv spirit er tøff. Duobagen er stor.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Synes ikke teutonia har gode vogner i det hele tatt! Har vært borti en del av de siden jeg jobber i barnehage. De er fryktelig tunge å manøvrere og de virker "skranglete" =dårlig kvalitet.
Trixie skal ha nr. 2 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 8. juni 2007 Ja, det var forskjellige innspill kan man si..Jeg får se om det er noen flere som har synspunkter da..Og så får jeg forhøre meg med vennene mine som har fått barn om noen av dem har noen formening om dette...
mammmamia ** Skrevet 8. juni 2007 #5 Skrevet 8. juni 2007 Trixie - denne Anonym over her legger bare inn eder og galle i hver eneste innlegg nedover - overhør! Teutonia er solide kvalitetsvogner som er kjempegode både for mor og barn! Spiriten er en kjempegod vogn, og med duobagen veier den heller ikke så mye. Men - den tar litt plass i bilen, så jeg ville dratt i butikken og bedt om å få se på den og evt prøve den i bilen..! Sjekk www.teutonia.no sine sider, der mener jeg du kan finne alle mål på vogna, så kan du jo måle hvor stor den blir sammenlagt :-)
allegodetingertre Skrevet 8. juni 2007 #6 Skrevet 8. juni 2007 Jeg kan i alle fall anbefale deg teutonia mistral, kjempegod vogn som veier ca 13-14 kg om du velger lufthjul, velger du luftkanalhjul så veier den litt mindre. Tunge vogner er Simo, Brio og Emmaljunga!
Surk Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 Har bestemt oss for teutonia spirit!! Har ikkje hørt noke negativt om den vogna!! Har bestillt den idag!! så no e da berre å bet og hente når bebisen har komt!!! Gleder meg til å trille iden, virka veldig god å trille!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå