alex83 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 hei, noen som vet om det er mye coffein i pepsi max???? bør vel holde seg unna det. hvor mye kan man evt drikke???? blir verre å slutte med max enn alkohol, hihi;)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 He, he.. Ja, jeg vet ikke da, men jeg lurer på det også! Jeg er veldig glad i/avhengig av kaffe da.. Jeg prøver å ikke drikke mer enn 2-3 kopper, men kanskje det også er for mye?? I Pepsi Max kan det vel ikke være så mye da...? Det er helt sikkert noen her inne som vet det, får svar på det meste her!
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Det er endel koffein i pepsi max og coca cola.. Cola produkter i det hele tatt er det veldig mye koffein i.. Jeg veit dette fordi jeg har vært cocacoliker Har klart og slutte nå.. I de fleste colaprodukter er det også et avhengighetsfremkallende stoff som får folk avhengig av slike ting.. Kanskje du kan bytte det ut med fanta eller solo?`Det har jeg gjort Mye bedre og forfriskende med lyse drikker i sommervarmen også
alex83 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 så på en av tema sidene på bim, der stod det at man ikke burde drikke mer enn en liter cola om dagen Gravide kan drikke kaffe, te og cola, men ikke mer enn 1 - 2 kopper kaffe per dag, eller 3 - 4 kopper te per dag, eller 1 liter cola, energidrikk eller annen koffeinholdig drikke per dag. Hver av disse mengdene tilsvarer mellom 100 og 200 mg koffein per dag. kanskje det er samme mengde i pepsimax?????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå