Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Etter 3 og siste ICSI forsøk og totalt 8 innsettinger, er vi ute av det offentlige. Derfor lurer jeg på om noen av dere kan anbefalle en privat klinikk med gode resultater:)))

Vi har snakket litt om Danmark(Ciconia) hvor vi i utgangs punktet skulle vært til forsøk før vi startet her i Norge.

Ha en fortsatt fin dag.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9525217-hvilken-privat-klinikk-kan-anbefalles/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi har hatt 3 forsøk i Danmark på Ciconia.. er ruger nå på dag 7.

Første gang gikk det ikke, 2 gang mistet jeg i sa og nå er jeg redd og spent og ja alt på engang.

Kan si at de er super herlige der nede..

Gjest Bjørnen Collargol

Dersom dere ikke vil reise så langt så anbefaler jeg Aleris i Oslo. De er helt fabelaktige og tar veldig godt vare på både deg og mannen din. Min mann er også veeeeldig fornøyd med Aleris. De forklarer og inkludere han veldig bra.

Klæm

Annonse

Jeg må bare få signere innlegget tl Bjørnen Collargol. Er helt enig med den fantastisk fine oppfølgingen man får ved Aleris. Mannen min også er veldig fornøyd. Føler IKKE at vi er på samlebånd og vi kan ringe å spørre om hva-det-måtte-være når som helst. Jeg har ringt en del for å si det sånn *rødme*

Lykke til :)

Klem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...