Gå til innhold

November: Ris til egen bak..

Anbefalte innlegg

Her har vi stort sett sovnet til puppen både på kvelden og på dagen. Vet at jeg harsatt meg selv i et uføre, men har prioritert at hun sov i egen seng helt fra starten da jeg liker å ha senga mi for meg selv..Tenkte at jeg skal begynne å snu på dette da pappaen snart på begynne å ta legginga da jeg skal småjobbe litt i juli og i allefall når jeg begynner i jobb i september. (går kveldsvakter). Noen som har gode ideer uten skriking på kveld og andre ideer enn trilling på dag?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9525212-november-ris-til-egen-bak/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også endt opp med å puppe i søvn både på dagtid og før natten. Gjorde ikke det før, men har en god stund gjort det nå. Vil at Jenny fortsatt skal få mye morsmelk i tillegg til sine 3 måltider med fast føde. Det pleier å pase sånn at hun får da pupp før hun skal sove for da blir det liksom midt mellom to måltider.

Sove i vogna er det lenge siden hun har gjort nå, og ikke får hun de ttil heller, np om dagen er det for varmt.

Håper ikke jeg har ødelagt helt for meg selv...

Gjest Lesehesten stolt mamma til 2

Jeg er i samme uføre selv. Her må han trilles i søvn på dagen og puppes i søvn på kvelden.

Tenkte å ta en "jobb" på dette når han neste uke flytter over i egen seng på eget rom.

Er ikke lenge siden jeg leste her inne (på skravlesiden tror jeg) om en annen sovekur enn skrikekuren.

Hver gang ungen begynte å skrike skal den tas opp og trøstes. Med en gang babyen roer seg legges den tilbake i senga. Hvis barnet begynner å skrike på vei ned i senga, skal det legges helt ned før det igjen tas opp og trøstes.

Tror det var hovedfilosofien bak kuren. Går jo ann å forhøre seg på skravlesiden om det er noen som vet noe mer.

Syns den kuren høres mye hyggeligere ut en skrikekuren.

Hele greia går jo ut på at barnet skal føle seg trygg. De gråter vel ofte fordi de føler seg utrygge.

Vi får vel bare ønske hverandre lykke til! (tror nok jeg skal løse dette med søvn på en annen måte neste gang jeg får barn)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...