Holly❄️ Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vi sitter og lurer på hvor vi skal dra... hehe. Noen med tips? Har vært i Bulgaria før, i Albena. Nå blir det eventulet Sunny Beach eller Golden sands hvis vi velger det.. Ellers... vi er 5 voksne og 2 små barn..
Mamma Mirabell Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 jeg har vært på Golden Sands Bulgaria og kunne tenkt meg tilbake men ikke med barn.. Mallorca er det stor veis.. Alcudia har jeg vært på og der kunne jeg godt dratt tilbake med barn Kreta er detr tipp topp og ville gjerne dratt tilbake til Rethymnon med barn
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har ikke vært i Bulgaria eller Kreta. Men jeg har vært på Mallorca. Har kjempe lyst til og dra tilbake neste sommer når lillemann er litt større:)
Holly❄️ Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Har alltid hatt lyst og dra til Mallorca også... hvordan er temperaturene der i juni? Noen som vet?
Blue Lady Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Elsker Hellas jeg da! Så hadde definitivt dratt til Kreta av de stedene du nevner. Men hadde jeg fått velge hadde jeg dratt til Chios! nydelig øy med masse å by på
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Jeg var der i mai for noen år siden. Da var det ganske varmt. Tror det var 24 grader i vannet..
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Mallorca, for der har jeg ikke vært.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå