Gå til innhold

November: Flere som synes det går tregt med matinttroduksjonen?


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå er hun blitt syv mnd og vi startet med grøt da hun var fem. Nå spiser hun bra med grøt til kvelds men resten av dagen er det så som så. Får alltid grøt når vi står opp, men spiser bare bittelitt. Puppen derimot er veldig poppis ennå. Får tilbud om div frukt fra glass og fersk frukt til lunch og spiser bittelitt, men mest pupp etterpå. Har snart prøvd alle middagsglass men ingen ser ut til å falle noe særlig i smak.. På natta spiser hun fortsatt minst to ganger.. Hva er det jeg gjør feil?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har det sånn jeg og.....hun brekker seg av middagsglassa og brødskiver.....kokte poteter og gulrøtter som jeg moste med en smørklatt.....da spiste hun hvertfall litt......håper hun snart spiser bedre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å høre at det er flere! Her har vi prøvd det meste i over 1 måned, men han vil fortsatt ikke ha mer enn et par teskjeer av noe som helst. Jeg begynner å tro han kanskje ikke er klar for noe måltid utenom pupp enda. Heldigvis virker det som han liker det meste. Vi må nok bare smøre oss med tålmodighet og ta det som det kommer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Suuuupertregt går det. Har brukt 1,5mnd på å få henne til å godta mat i det hele tatt. Hverken grøt eller grønnsaker er noe populært. Bare frukt som godtaes uten nykker. Blir som regel fruktmos med litt grøt attåt. Og i mengde er det under en halv porsjon grøt i løpet av hele dagen. Nattamming er det fortsatt og. Tror nok ikke vi gjør noe feil. Er bare disse søte små som trenger "litt" tid på seg :o) Myyyye lengre tid enn søsknene trengte her i gården-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, nå ble jeg glad!!! Trodde det bare var meg som hadde en kjempe kresen baby.. Vi har enda ikke kommet opp i ett helt måltid enda.. Han spiser bare bittelitt grøt.. Har prøvd mange forskjellige, men det er ingen som har falt i smak enda.. Og middag klarer jeg bare å få i han bittelitt og.. I noen dager spiste han litt godt av poteter og gulerøtter som jeg hadde laget, men så ble det slutt på det og.. Men han er veldig ivrig i å få smake på det som jeg spiser, så får håpe at det kommer seg om ikke så lenge.. Nå går det mest i mme, har sluttet å amme han nå..=o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...