Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet at det egentlig ikke går an, men...

Sitter her med helt slakke pupper! Tulla er jo 8 mnd, men jeg har så lyst til å amme lenge til.... Når

utdrivningen kommer på den ene puppen svelger hun kanskje to gg( en time siden sist). På den andre svelger hun litt flere gg, men helst når hun får med seg utdrivningen der og. Ammer 1-2 gg på natt + før og etter matpå dagen ++++.

Sitter her nå med tårer iøynene og stooor klump i halsen, jeg blir så lei meg:o(

Tenker at det kanskje er mensen, men hvor lenge i forveien skal man da evt få red. mengde?

Er ikke no som har skjedd eller jeg har spist som kan ha no og si.

Nå spiser jeg bukkehornkløver og slapper av så får vi håpe det retter seg???? Hvor ofte bør jeg legge til nå da?

Må legge til at tulla suger ivrig og jo er veldig fornøyd:o)

Noen som kan berolige meg litt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres ut som du gjør de riktige tiltakene, og at det er slapt betyr ikke at det er tomt! Er tulla fornøyd, så er det nok bra. Sprutende tårer er mye bedre enn klump i halsen, når det gjelder melka, forresten, la det renne! Det skiller ut stresshormoner fra kroppen din. Husk å drikke nok i varmen!

Skrevet

har forresten lagt til litt oftere pga varmen, og det kan kanskje derfor virke som jeg har for lite?

Har jo vanligvis gått ca tre timer mellom hver pupp er i bruk!

Føler at jeg kaver meg opp litt unødvendig i manges øyne, men detter er tredje og siste barnet og vill i allefall amme til hun er året( hvis hun vil)!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...