VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 For hun sitter inne i varmen i dag, er ikke lenger bare høygravid, men FØDEKLAR og så leser hun til muntlig eksamen!! Tøff jente det der! *bøye seg i støvet* Syns vi alle kan ønske henne masse lykke til!! Bare i dag og i morgen igjen, så har du klart det!!
Snart mamma! :) Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Tusen takk Vintersol, kjempe koselig av deg å starte denne tråden=) Som takk gir jeg deg litt fødestøv: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx Jeg kan jo ikke bruke det enda, uansett. Må vente til lørdag med å ønske meg baby på utsiden av magen.. Det hadde jo vært kjipt og føde nå, 1 dag før eksamen også må jeg ta den helt på nytt! Så lykke til med fødestøvet, nå håper jeg at Auroranen din kommer ut snart:D
VinterSol+2 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 hihi takker! det håper jeg og! men aller mest rettferdig om jeg venter på deg litt da! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå