Gå til innhold

Sex


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jammen meg godt å høre det ikke bare er meg...!! rart med det egentlig! får håpe lysten kommer tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er alltid lysten, men akkurat nå har det vært så mye som har tatt tiden vår, så vi har stupt i seng trøtte som fy begge to, så har vært lite i det siste dessverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lysten varierer veldig fra dag til dag her. Noen dager på topp, andre dager på bånn;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sex ja... :) når jeg først orker å ha det.kvalm,trøtt o.s.v. men når vi har, er det verdens beste sex. lange og gode orgasmer... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De første to ukene etter at vi ble gravide, hadde vi masse sex. Men nå i det siste har jeg vært mye trøtt og ikke orket.. Håpe det bedrer seg i 2.tri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke lyst i det hele tatt lenger. Stakkars sambo!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, jeg har lyst, men det har vært litt vondt de siste gangene, føler at vi dytter inn i livmora. Siden jeg har hatt en SA (som garantert ikke hadde noe med at vi hadde sex å gjøre) så er jeg litt ømfintlig og redd.. Så jeg har lyst, men ikke lov...

Håper det blir bedre (som så mye annet) når jeg er ferdig med 1.trimester:)

Mannen min er snill og tålmodig, da. Heldigvis.

Tror han nesten syns det ble litt for mye i prøveperioden (knis)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er reine nymfa jeg når jeg er gravid...vi kan ha sex 5 ganger daglig...men jeg sier det at det er bra vi har lyst nå for det blir automatisk litt mindre med en liten baby.

men det er sunt med masse sex og orgasmer både for kropp og livmor.

slipper og trimme utenom haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, noe, men det koster masse energi å late som jeg vil...hehe...men det er ok når vi har kommet i gang da. Vi hadde senest i går og da jeg våkna i dag hadde jeg trusa full av blod. Var på do og det kom masse friskt blod.Ble bekymret og ringte legen. Var inne til sjekk og ul og alt så bra ut. Bare et sprengt blodkar eller noe. Men, det blir nok en stund til neste gang nå....dette var skummelt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...