Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Tenkte det ville være gøy å se om vi var mange fra Trondheimsområdet inne på 1. trimester! Hadde vært utrolig gøy og fått til noen BIM treff etterhvert =)

Jeg begynner å presentere meg selv!

Jeg er 26 år (om 3 uker), har en sønn på snart 2. Gift, og er student!

Termin med familiemedlem nr 4, 10. februar 2008.

Flere??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*vinker*

Jeg er 28 år, har en datter på snart 2, samboer

Termin rundt 25 januar :)

Hadde vært gøy med bimtreff ja

Skrevet

Jeg bor i Trondheim og har termin 90 januar:) er veldig med på et treff!

Skrevet

Hei hei!

Jeg blir 25 i juli. Har en sønn på snart 2 1/2 år. Er samboer, og jobber som servitør. Har termin en gang mellom 31/12 og 6/1... :-)

Skrevet

Jeg er med! Har termin 13. januar, og har ett barn fra før.

Skrevet

Jeg bor 8mil sør for Tr.heim men kan godt tenke meg å bli med på treff etterhvert =)

Jeg er 25år, samboer, og venter nr 2 i desember. Har en gutt på 4år fra før!

Skrevet

Hei! :-)

Jeg har postadresse på Heimdal, og treff høres jo veldig bra ut!

Jeg er 28 år, har samboer og dette blir vårt første barn, terminen er rundt 13 jan.

Skrevet

Dette lover jo bra, folkens =) Er det flere??

Skrevet

Kan jo fortelle luitt om meg selv jeg også da, glemte det:) Jeg er 25 år, har samboer hund, hus og alt det der, så det mangler bare førstefødte:)

Gleder meg stort!! Og kjenner ingen som skal ha barn i nærmeste fremtid, så vært veldig gøy å truffet dere:)

Skrevet

Har forresten passert 30-tallet med noen år, så selv om alder sikkert ikke er noen hindring hadde det vært moro å få med flere 30+ etterhvert! Gleder meg!

Skrevet

Jeg tilhører også Trondheim og omegn, bor på Inderøy, men bare 2 timer med tog inn til Trondheim... Venter nr. 2 i romjula (håper den drøyer litt, til vi skriver 2008)...

Skrevet

Hei:)

Jeg er 23 år, samboer. Har ei datter på 15 mnd:) Bor i Trondheim.

Gå inn på bim-treff å meld dere;) Prøver å samle desember/januar fra dr:) Vært arti å møtt dere!

Skrevet

Jente på snart 25 år , venter min første :) Termin er satt på 14 januar så langt :) Samboer , leilighet & katt ! Med på treff ja , absolutt !

Skrevet

hei, snart 24 år, student, med verdens beste samboer. venter vår første:) termin mellom 13-15 februar, men ikke bekreftet.

Skrevet

Heisann! 30+ melder seg på! Jeg blir 32 (på lørdag!), har en gutt på snart to år, med postadr. Melhus. Jeg har heller ikke bekreftet termin ennå, men har kommet fram til at det vil skje rundt 12. februar. Krysser fingrene for alle sammen xxx :))

Skrevet

Heisann!

Jeg nærmer meg 24 år og bor i Trondheim, har termin rundt 7-9. februar.. hadde vært morsomt å møttes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...