Shake those eggs 11pp Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Herregud i dag må jeg bare le.. Hadde det verste utbruddet i går...My god! Sendte hyggelig sms til sambo om at vi skulle grille og kose oss, han svarte ikke, men hadde jo hørt om det dagen før så jeg regnet med at det var greit. Handla mat. Kom hjem til sambo som ikke kunne vente 30min på at maten skulle bli klar...Han bare måtte dra, og kunne overhodet ikke forstå at jeg ble skuffa, sur pga at han ikke hadde gitt beksjed..Han dro, sur.....! Jeg bare knakk sammen og regelrett hulka! Herregud, jeg hulka og høyt var det også...lenge! Hunden ble redd og pila ut. Høres helt tragisk ut spør du meg. I dag bare ler jeg...har ikke fortalt til sambo at jeg knakk sammen...er jo så tragisk. Lurer på om det er hormonene som spiller meg et puss?! IKM er 12 juni, murringer som vanlig...men ikke ømme pupper enda, som jeg alltid har..de føles bare som ballonger.. Sånn er livet ) Håper jeg er i ferd med å skape et nytt......))))))
2 fine små Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hehe....jeg har ogsaa klikket to ganger denne uken, er heelt paa baertur og graater og skjelver, til og med datteren min har klaget.... Huff av meg, haaper det er av gode grunnet. Ellers er det skjerpings her i gaarden. OG det er akkurat saanne smaating som du snakker om, saanne "hvordan KUNNE du???!!!" for ingenting, fnis...
Shake those eggs 11pp Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Hehe..godt å høre at det er flere av oss ))) Får håpe begge to at det er gode grunner til at vi er litt ute av oss om dagen...) tjijhii Lykke til! !!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå