Gå til innhold

Prinsessa mi skal bli storesøster!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at jeg har en liten spire i magen i går... og nå skal min tulla mi bli storesøster=) Er så glad=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!! :)

Hvor langt på vei er du? :)

Skrevet

Hei! Er vel 5 uker på vei - termin 12 februar=) Har ikke helt landa på jorda enda, svever godt på en rosa sky=) Du da?

Skrevet

Er ikke helt sikker, men tror det er sånn 8 + noe med meg da. :)

Ja, jeg svever jeg også.. Tror det liksom ikke helt. Gleder meg til ul, blir litt mere virkelig etter det tror jeg. :)

Skrevet

er det første? Jeg kjenner jeg er litt utålmodig=) Men får vel bare prøve å "glemme" at jeg er gravid til jeg har vært hos legen og på UL.. det blir veldig mye mer virkelig da ja=) Husker det kom noen tårer da jeg så dattra mi for første gan på UL i uke 12!! lykke til fremover da=)

Skrevet

Ja, det er første, så er jo veldig spent da vet du.. Alt er jo nytt og spennende. :)

Gleder meg veldig til ul ja.. :)

Lykke til du også. :)

Skrevet

Gratulerer prinsessemamma!! Dette blir spennende! Er 4+6 i dag, med termin 10. februar, så da kommer vi nok til å følge hverandre tett håper jeg =) Har også en sønn fra før, på snart 2 år =)

Lykke til!!

Skrevet

Gratulerer så mye til deg også!! Er vel 4+4 jeg da=) har glemt alt med sånn telling av uker og dager=) Rart at "babyen" min skal bli storesøster - men det trengs! Hun har vært enerådende nå i snart 2 år så blir nok ikke noe myk overgang=) vi ser nok mere til hverandre! lykke til vider! prates snart=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...