prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Fant ut at jeg har en liten spire i magen i går... og nå skal min tulla mi bli storesøster=) Er så glad=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer så mye!! Hvor langt på vei er du?
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Er vel 5 uker på vei - termin 12 februar=) Har ikke helt landa på jorda enda, svever godt på en rosa sky=) Du da?
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Er ikke helt sikker, men tror det er sånn 8 + noe med meg da. Ja, jeg svever jeg også.. Tror det liksom ikke helt. Gleder meg til ul, blir litt mere virkelig etter det tror jeg.
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 er det første? Jeg kjenner jeg er litt utålmodig=) Men får vel bare prøve å "glemme" at jeg er gravid til jeg har vært hos legen og på UL.. det blir veldig mye mer virkelig da ja=) Husker det kom noen tårer da jeg så dattra mi for første gan på UL i uke 12!! lykke til fremover da=)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Ja, det er første, så er jo veldig spent da vet du.. Alt er jo nytt og spennende. Gleder meg veldig til ul ja.. Lykke til du også.
tudeluuu Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer prinsessemamma!! Dette blir spennende! Er 4+6 i dag, med termin 10. februar, så da kommer vi nok til å følge hverandre tett håper jeg =) Har også en sønn fra før, på snart 2 år =) Lykke til!!
prinsessemamma=) + feb.spire Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #8 Skrevet 7. juni 2007 Gratulerer så mye til deg også!! Er vel 4+4 jeg da=) har glemt alt med sånn telling av uker og dager=) Rart at "babyen" min skal bli storesøster - men det trengs! Hun har vært enerådende nå i snart 2 år så blir nok ikke noe myk overgang=) vi ser nok mere til hverandre! lykke til vider! prates snart=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå