Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter noe som ligner en depresjon er prosjekt "tenk positivt" startet,

dvs.jeg har en meditasjonsstund hver morgen der jeg kvitter meg med negativ energi og får frem positive tanker og sunn energi.

Jeg har også bestemt meg for å sette grenser og ikke tilbringe tid sammen med mennesker som stjeler energien min....

Nå er det postiviteten som er i forkus og det er jo ikke så vanskelig i dette været;-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tar overskriften din til meg. Det beste rådet du kan gi!

Positive tanker er viktige. Det er virkelig noen mennesker som drar energien ut av deg. Det er ikke alltid man kan "kvitte" seg med dem. Venner som sluker en kan kuttes, verre er det når nær familie stjeler den meste energien...Så da får man øve seg i å tenke positivt om dem man ikke kan fri seg fra. Det skal jeg prøve på.

Håper både været og det positive fokus holder seg, samt motivasjonen til meditering!

Skrevet

Hei Travlemor=)

Helt riktig det du skriver!

Gikk her og tenkte etter at jeg hadde skrevet innelgget...

Vi får bare prøve å overføre den postive energien til de familiemedlemmene også...Har hatt, og har en del konflikter i familien, mor og søster som er "uvenner", der jeg hele tiden prøver å mekle...++

Tenker man masse negative tanker og prøver å løse konflikter som rett og slett ikke lar seg løse, sliter man både seg selv og andre ut. Får heller prøve å sende positv energi både til seg selv og dem..

Lykke til du også;-)

Skrevet

Flott- lykke til med prosjektet ditt!

Leste et lite innlegg i F&B her om dagen. En mor forsøkte å lære barna om positiv tenkning.Hun forsøkte å unngå og bruke ordet "dårlig tid" men heller uttrykket "liten tid". Det er jo nemlig ikke tiden som er dårlig! Prøver etter dette også å bruke liten tid når jeg har liten tid. Så får jeg heller prøve å forklare ungene hvorfor :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...