Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 5 uker på vei ca, og har mens-smerter i magen hele dagen. Føler meg oppblåst og føler at magen allerede har vokst??? Går det an?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei jeg er bare 4+4 men har mensensmerter hele tiden. Men det er det eneste jeg kjenner for tiden. Har ingen av de andre typiske tegnene. Men tror nok oppblåst mage er veldig vanlig her.

Skrevet

Okei.... Det er nesten så man tror at mensen er på vei liksom... Føler at brystene har vokst, de er fryktelig ømme... MEN jeg er så glad for vi endelig fikk positiv test!! :)

Skrevet

Samme trodde jeg også og ble bekymret. men heldigvis har vi nå internett og kan spørre våre medsøstre som opplever det samme, og da fikk jeg høre at det er veldig vanlig, da kan man slappe litt mer av. Jeg blir litt glad når jeg kjenner noe, selv om det er litt vondt, for da vet jeg at jeg er gravid.

Gratulerer, forresten, med positiv test. Kos deg masse med spire i magen:)

Skrevet

sinnsyke menssmerter og ser gravid ut allerede=) 5 uker på vei med nummer 2! roer seg etterhvert, det er helt vanlig men ganske ubehagelig=)

Skrevet

hehe, godt å høre at det er flere :). Trodde at det var hodet mitt som har blitt så utrolig "gravid" over natta jeg :). Føles sprengt, og jeg synes at den har blitt mye større på noen få dager. Blir nesten litt paranoid,- tror at ALLE ser den "store" magen...hehe..:)

Skrevet

Hvor langt er dere på vei=) Gleder meg til den begynner å vokse "på ordentlig" !! god unnskyldning for å slippe å holde inn magen denne sommeren!!!

Skrevet

Vi er 5+6 tror jeg.. Hadde første dag av siste men 4.mai. Stemmer d?

Ingen flat mage denne sommeren her nei,- men det er sånn det skal være det! :)

Hva med dere, hvor langt på vei?

Skrevet

4+4 - helt i startgropa=)

Skrevet

4+4 her også:)

men tror ikke det kan stemme at du (junipia) er over 5+6 på vei altså... jeg er 4+4 og min siste mens var 6.mai (bare 2dager etter deg) sorry om du ble litt skuffa nå...kjipt nok at det går så treigt men tror ikke du er mer enn 4+6...

Skrevet

Eller kan jo hende det er noe annet hvis du har annen syklus enn 28dager...skal ikke påstå det da.

Men lykke til iallefall og kos deg med baby i magen:)

Skrevet

D kan stemme at jeg er 4+6 ja :). Syntes det var så vanskelig med alle disse beregningene....Jeg hadde syklus på 30 dager. Greit å få det oppklart! :)

Skrevet

ps da er vi jo temmelig like langt, prinsessa og glad&gravid :)

Skrevet

Hehe ja sant, da er vi tre:) Er dere fra Oslo også eller?

Skrevet

Nei jeg er fra Nord-Trøndelag... Hva med dere?

Skrevet

er fra hole... ligger mellom hønefoss og sandvika=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...