Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eter å hatt meg ein liten pause ifrå Bim pga ei kjempe travel tid med 2 brylluper + eg har feirt 25-års jubileum som blåruss-82 på Voss + min mann vart bestefar for sitt andre barnebarn no 25. mai. Men eg har ikkje hatt pause når det gjeld prøvingen, og er stadig optimist på at me når målet vårt ein gong. Det var ei som spådde meg ein gong at innen mai dette året så kom eg til å bli gravid, og her er eg og venter fortsatt på at tante rød skal dukke opp. Det er for godt til å være sant at eg er gravid, men har ikkje dama dukka opp til lørdag så tenkjer eg at eg tar meg ein test, i håp om at me då har noko å feire på lørdagskvelden. Nei no skal eg ut i hagen og stelle istand til familiefest for desse 4 av barna våra som har bursdag i mai og juni, skal grille i hagen på søndag, det er blitt lovd eit slikt fint vær i helga...Koz dere i sola folkens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare litt nysgjerrig... Hvis dere allerede har 4 barn + barnebarn, hvorfor prøver du å bli gravid igjen da?

Skrevet

Til deg som er litt nysjerrig....Eg og min nåværende mann har 2 gutter og ei fosterdatter ilag....Det er min mann som har barnebarn ikkje eg....Ellers for kanskje å sjokkere deg litt meir så har eg 3 gutter + 1 jente + ei adoptert jente med min forrige mann, dei er no ganske så store og alle utanom den adopterte bur ikkje her....Utanom det så har min mann 3 voksne jenter....Men det forhindrer jo ikkje oss i å få eit barn til ilag, så lenge ønsket vårt er tilstades eller....Og eg føler meg heller ikkje for gammel til å få ønsket vårt oppfyllt...Ellers så håper eg at alle her inne skal få ønskene sine oppfylt...

Skrevet

Fordi man vil ha flere, vel. Gir seg vel selv det

Skrevet

Kjempebra skrevet nicebeaver, akkurat slik er det....

Skrevet

10 barn så langt og ønsker et til, har jeg forstått det riktig da?

Skrevet

Nei du bomma med eit barn, me har 11 tilsammen. Men som sagt så er eg berre mamma til 8 av dei. Og min nåværende mann og eg har som sagt berre 3 tilsammen. 7 av barna er ikkje barn lenger, dei er alle voksne og bur ikkje under vårt tak lenger.......

Skrevet

Så flottt du ønsker deg flere, er selv 43 år har 3 barn, men skulle hatt 6 (mistet 3 stk.). Lykke til og håper at mai er din måned.

Skrevet

Takk for det, eg og håper inderlig at eg no snart er komen i mål. Eg er og 43 år, og har hatt tilsammen 5 aborter sidan 2003. Men eg har og klart å få 2 herlige gutter innimellom, så eg håper no på at eg kan klare å få eit siste barn før eg gir meg...Lykke til du og...

Skrevet

Heisann . Jeg føler meg provosert til å svare på denne anonyme saken som lurer på hvorfor man ønsker seg barn. Herre gud når man prøver å bli gravid og i tillegg er på en slik side som heter over 35 og prøver å bli gravid så går det bare ikke an å spørre hvorfor. Det er selvfølgelig fordi man ønsker seg flere barn før den biologiske klokka er gått.Det er da en menneskerett å ønske seg barn når det ikke er mulig lengre så er det ikke det men inntil da så må vi såkalte gamle få lov til å jobbe med saken, det stopper seg selv når tida er inne. Nei du anonym hold deg på en side som passer deg og la oss få lov til å diskutere og prøve uten slike dumme spørsmål. Dessuten så er det rimelig feigt å skrive under som anonym når du er ute etter å provosere. Jeg for min del kommer til å prøve til krampa tar meg med å få en til når kroppen sier stopp så gjør den det og da må vi godta det men enn så lenge. Vennlig hilsen viny

Skrevet

Heilt einig med deg Viny...Eg har som sagt endelig fått positiv test, og har fått time til ultralyd på mandag. Er så redd for nok ein gong å få ein dårlig nyhet om at spiren min ikkje lever, og at SA nr 6 er eit faktum. Me krysser alt me har for at me lykkes denne gongen...Kan og krysse litt for alle dere andre her inne og...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...