Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg må kjøpe 3 stk gevinster til en sommerutlodning. De skal koste fra 100 til ca 200 kr. Har dere geniale tips om hva dere ville blitt glad for å vinne nå om sommeren ? Det må ta seg litt pent ut også, for de skal stå på "utstilling"
tuppemor-75 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 -stilige salatbestikk -kul vannmugge med 2 matchende glass -stort godt badehåndkle (med fascinerende motiv) hm... dette kom jeg på i farten
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 En engangsgrill til 20 kr med ett gavekort ved siden av på grillmat alt etter som hvor mye du skal legge i, hehe Fruktkurv Spill (inne- og utespill) Gavekort på bokhandel Ikke de mest fantasifulle, men dog, hehe
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Takk Takk ! Jeg lurte på om en uteblomt med potte hadde vært noe. Kanskje en sånn hengeampel med blomst oppi. Det trenger ihverfall jeg.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 piknik kurv eller koffert kurv med servietter og lys og evt vin grillbok med oppskrifter
Mynona Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 Så du hadde skrevet uteblomst med krukke. Det tenkte jeg på akkurat i det jeg postet innlegget. Hadde hvertfall jeg blitt glad for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå