Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vet dere sånn ca hva det koster å sende lita sportsvogn for eksempel mellom Bergen og Ålesund? Kan man bruke spnn Norges-pakke? Vurderer å kjøpe brukt vogn, men det kommer jo an på om det lønner seg.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det koster 180 kr i postoppkrav (som er det tryggeste) Da må selger selv pakke inn vogna. Vi har kjøpt en kombivogn og en vognbag utenom (til en annen vogn) på denne måten. Fungerer supert det.
Forskeren Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Under 10 kg koster Norgespakke 120 kr. Jeg har kjøpt en vogn på finn.no som jeg fikk tilsendt, vi benyttet oss av Finn's betalingsgaranti, en gratis tjeneste som sikrer både kjøper og selger i forhold til oppgjøret.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Sendte vogn fra Ålesund til Tr,heim . Avstanden har ingenting å si, det er vekt og størrelse. Sendte en emm. scooter. Måtte betale ca 390 tilsammen, i oppkrav. dette pga den var litt større en grensene deres, så jeg måtte betale tillegg for stor pakke. Eller var det 360,-? En av delene iallefall.
*Askepott og hjelperene * Skrevet 10. juni 2007 #6 Skrevet 10. juni 2007 Jeg måtte betale 339kr for å sende en Quinny freestyle vogn i oppkrav, kjempedyrt spør du meg! 60kr for selve oppkravet og 80 kr for den så stor(over målene de hadde som grense)
kajak&Daniel Skrevet 10. juni 2007 #7 Skrevet 10. juni 2007 Jeg får en vogn sendt fra Sandnes til Trondheim nå. En TFK-vogn med både sportsdel, bag, biladapter++ Portoen kom der på 279,- på stort volum.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå