mortil2? Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Nå nærmer IKM seg med stormskritt. Hvordan står det til med dere jenter? Har noen av dere begynt å teste enda? Jeg bestemte meg denne gangen for å vente, men det spørs om jeg klarer det da. Har ingen symptomer nå, men det hadde jeg ikke forrige gang heller. Fint hvis vi kan holde hverandre oppdatert, så har vi trøst eller glede når vi trenger det.
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Hei jeg har IKM 9 juni og har allerede testet 4 ganger! Hehe visste egentlig at de ville vise negativt så tidlig uansett men klarte ikke la være Men nå skal jeg spare de siste testene til 9 eller 10 juni
Veslejenta-klar*for*nr*2 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Glemte å nevne at jeg har nesten alle symptomene på lista bortsett fra uteblitt mens. :-P
mortil2? Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #4 Skrevet 7. juni 2007 Så spennende med symptomene!!! Håper det betyr at det er en liten spire der inne. Hold meg oppdatert:-) Jeg tester på lørdag tenker jeg. Krysser alt som krysses kan for oss begge. Har du forresten barn fra før? Jeg har en sønn på 13 måneder. En ordentlig go`gutt:-)
2 Gullunger Skrevet 9. juni 2007 #5 Skrevet 9. juni 2007 Jeg har ikm på mandag - 11. juni. Har en jente på 21 mnd fra før. Jeg har kvalme-bølger som jeg kjenner igjen fra forrige svangerskap, så jeg tok en test igår. Den ble ikke positiv med det sammen, men etter en god stund kom det et svakt positivt kryss.... Jeg skal teste igjen imorgen tror jeg... kanskje jeg klarer å vente til mandag.... Lykke til!
MammaTilTre*augustbaby* Skrevet 9. juni 2007 #6 Skrevet 9. juni 2007 eg har og ikm imorgen....tok en test igår, men den var negativ. Tok den på ettermiddagen etter å ha drukket kjempe mye den dagen...skal ta en imorgentidlig tenkte eg.... ønsker dere lykke til!!!
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 9. juni 2007 #7 Skrevet 9. juni 2007 svaaaaaaak positiv idag. ny test imorgen. symptomer: ont i hodet,kvisete++
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 10. juni 2007 #9 Skrevet 10. juni 2007 3 positive tester nå 2 på morgenurin og 1 på kveldsurin,så da er jeg vel gravid igjen:) nå MÅ det gå bra!!!!!
mortil2? Skrevet 11. juni 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. juni 2007 Gratulerer så mye til de av dere som er i lykkelige omstendigheter, og ikke gi dere dere som ikke fikk det til denne gangen. Stå på!!! Jeg er faktisk litt usikker fremdeles. Har tatt tre tester (to billige, en cb) og de har alle vist et savaaaaaaaakt positivt tegn. Har kjøpt nye i dag, men må vente til jeg kommer hjem fra jobb med å ta dem. Har ikke fått mensen, og de siste månedene har den omtrent vært på det samme klokkeslettet hver gang. Tør ikke helt slippe jubelen løs enda. Sier fra når jeg er helt sikker.
samsons mamma Skrevet 11. juni 2007 #11 Skrevet 11. juni 2007 åh, det tyder da på du er gravid, i så fall lykke til. Hadde ikm onsdag/torsdag og stadig ingen mens. Kjøper test i morra, har nemlig ikke sjekket det ennå... tålmodig-hihihi
Solstrålen80 *gutt og jente* Skrevet 11. juni 2007 #12 Skrevet 11. juni 2007 har tatt 2 svakt positive med morgenurin og en svak positiv med kveldsurin. vet kveldsurin var negativ etter SA. så da er vel jeg gravid igjen:) denne gangen MÅ det gå bra!!!
2 Gullunger Skrevet 11. juni 2007 #13 Skrevet 11. juni 2007 Gratulerer til dere som det ser positivt ut for! Jeg har IKM idag - har ikke fått TR enda, men testet negativt igår )o: Tester igjen på onsdag om ikke TR har kommet før det. Lykke til med spirer - håper det går bra!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå