Gull"kornet";) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Det er noe jeg har lært nå.. hehe.. Jeg skal begynne å se mye mer fremover på gledene, enn å bli helt ute av meg når det ikke klaffer.. Over i ny pp, med et glis om munnen;) Lykke til videre alle sammen, kommer nok helt sikkert til å ikke være så fryktelig mye inne på BIM som jeg har vært til nå, selvom det er utrolig mange koselige damer her!! Dere er suupre:) Sommerklem fra meg
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Det var en positiv holdning! Missunner deg for at du klarer å tenke slik Jeg prøver det jeg også, men da venninne prater om sitt svangerskap og slik, kan det gå veldig inn på meg.. God sommer
2 fine små Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Fin innstilling.... Har blitt ganske rolig selv, var helt fra meg for et halvt aar siden, har mistet litt ogsaa, men naa er ting i gjenge og jeg er rolig optimist som blir litt overivrig innimellom, men deppa det gidder jeg ikke lengre. Hvorfor skal man gaa rundt i sine beste aar og vaere deppa? =o) Hvis man klarer aa unngaa det? (med lov til aa blaase ut naar det trengs selvsagt) Lykke til og god sommer til deg ogsaa.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå