Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Eller er jeg merket for livet? Jeg ser ut som en gammel dame med klumper og blodutredelser på begge bena. Bruker støttestrømper, men vet ikke hvor bra effekt de har..... ( hadde kanskje vært værre uten?)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Til min store trøst...klamrer meg til dette (!), sa legen at i de fleste tilfellene vil dette gå tilbake/forsvinne etter fødselen. Hurra tenkte jeg..la oss håpe dette er tilfellet!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Hvis ikke får jeg vel begynne å spare til laseroperasjon??
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 hehe...laser gjør ikke jobben.. Er opr.spl, og det er nok desverre en mye mer brutal metode som brukes.. :-)
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 Skrekk og gru... Håper legen din har rett!!!
attpåklatt!! Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Åreknuter er kommet for å bli hvis en ikke fjerner de.. Men, de kan evt bli litt mindre etterpå, det blir jo litt mindre trykk på årene når svangerskapet er over. Blodutredelser er stort sett varige også... men er lettere å fjerne, de kan vel "fikses" med laser.
babyprincess Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 For å fjerne åreknuter stikker de noen hull, også drar de årene ut. Ganske ekkelt å se, hehe...! Tror det var 2 uker etter du måtte holde deg i ro. (altså sykemeld) Det som er kjedelig er at du bare får ta en fot av gangen...!
Fabelaktiv Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Jeg har fjernet noen blodutredelser (sånne lilla/blå tynne blodårer) fra innside kne ca, med et eller annet som ble sprøytet inn.. men skal prøve laser på resten trur jeg. Iallefall sammenligne hvor vondt det var også bestemme meg for hva som skal ta resten.. har endel for å si det sånn
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #9 Skrevet 7. juni 2007 de går nok ikke bort.. jeg fikk faktisk mine 2 år etter fødselen.. legen mente at de hadde brukt lang tid på å bli synlig.. jeg skal fjerne mine etter jeg har fått nummer 2 nå!
makrellen 3.barnsmamma Skrevet 7. juni 2007 #10 Skrevet 7. juni 2007 Helt borte blir de nok ikke, men MYE bedre vil du bli, klumper og veldig synlige årer vil trekke seg sammen og kun sees svakt, men blodutredelsene vil alltid være der. De store kulene og klumpene kan også komme tilbake på veldig varme dager, men trekke seg tilbake igjen. Jeg hadde veldig mye åreknuter og blodutredelser med nr.2, hadde også med nr.1, men ikke like mye, begge gangene har mye forsvunnet og resten har blitt veldig mye bedre, nå venter jeg nr.3 og denne gangen er jeg VELDIG plaget og legen sa at mye ville forsvinne, men det måtte nok et inngrep til for å fjerne alt.. Er du plaget med smerter og spreng i årene 1 år etter fødselen så slipper du å betale for inngrepet, er det derimot kun kosmetisk så må man ofte betale deler eller alt av inngrepet selv.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #11 Skrevet 7. juni 2007 Betaler man dette selv? Hvis ja; hva koster dette?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå