Gå til innhold

Mo i Rana -påmelding

Anbefalte innlegg

Gjest julimamma
Skrevet

Eg kommer den 20. hvis eg ikke e på føden da;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trur eg kommer eg også! Ska på UL den 20 faktisk ;D hihi, gled meg. har termin i november, nån andre som har i den tia?

Skrevet

eg e med så fremt ikke noe skjer

Skrevet

Skal også på ultralyd den 20 og har termin i november!!!

Kommer på treffet så fremst ingen ting uforutsett skjer...

Skrevet

Eg vil kom! Har dåkk med mannfolkan eller e d reint jentetreff?

Skrevet

hei

vi har bare vært jenter til no. men hadde jo sikkert vært artig å ha med gubban. kanskje vi kan snakke om det når vi treffes i neste uke?

Skrevet

lykke til på ul. det var en utrolig fin opplevelse;)

Skrevet

kommer gjerne på bim treff..mange av dere som har møttes før?

Skrevet

hvor gamle er dere? Jeg er 25...

Skrevet

Har ikke møtt før. Blir 30 i slutten av mnd

Skrevet

Hei, har termin i august og kommer på BIM-treffet på Abelone på onsdag:) Fleire som har termin i august?

Gjest julimamma
Skrevet

Vi har vært 7 stykker de to siste gangene. 4 av oss var begge gangene. Noen er kjente og noen er ukjente, men det gjør jo ingenting. Hyggelig å bli kjent med andre i samme situasjon:) Jeg er snart 27, og jeg vet to andre som er like gamle.

Skrevet

Jeg er 18, men det har vel ingenting å si med litt aldersforskjell? Er morsomt å møtes uansett :) Vet imidlertid ikke om jeg kan komme likevell, for er mulig lillesøs skal ha familiebursdag ^^ hehe ;D

Skrevet

Blir kjempe hyggelig og møte flere med termin i nesten samme mnd. jeg har som nicket tilsier termin 5 sept.

Skrevet

Hmmmm kanskje på tide å hiv seg med no.......?

E 12 fullgåtte no på søndag, og har da termin 1.januar.

31 år, gift, en sønn på snart 17 mnd, hund og stasjonsvogn :0)

Skrevet

Nå har jeg bestilt bord til 17 stk på abelone på onsdag:) Så hvis alle som har meldt seg på kommer, så blir det en kjempegjeng:) Det blir arti:) Dersom det er noen som kommer, som ikke har meldt seg på,så er det sikkert ikke nå problem:) Ses på onsdag alle sammen:)!!

Skrevet

Er det forseint å melde seg på bim treffet på onsdag? ser at det er bestilt bord men kanskje er det mulig å snike seg med likevel?!

Gjest julimamma
Skrevet

går sikkert bra du!:) Er alltids noen som ikke kommer, slik har d i hverfall vært de andre gangene...

Skrevet

Du må berre kom!!! Som sagt er alltids noen som ikke kommer, og hvis alle skulle komme, så er det ikke nå problem å få satt til flere plasser:)Vi ses:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...