Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er bare lykkelig for at jeg ikke jobber for Gerd Liv Valla, jeg. Tenker at en hver sjef må ta det bedre enn henne, i alle fall etter det mediastyret som har vært rundt akkurat dette!

Nå er vel alle sjefer livredde for å virke "mobbete" og "lei seg" for at ansatte er gravide!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja du sier noe der... kanskje det kom noe godt ut av det?

Skrevet

Jeg liker det ikke når noen i personalet hos meg blir gravide - det er alt for ofte problemer med dem, hyppige sykemeldinger og masse merkelige ting de plutselig ikke kan gjøre.

Å være gravid er tross alt ikke en sykdom!

Skrevet

Jeg vedder på at du anonym er en mannlig sjef?

Skrevet

enig med anonym nr 2

Skrevet

Av hele mitt arbeidsliv, er det tross alt kun en kjempe kort tid jeg går gravid og er borte i svangerskapspermisjon. Sjefen min ble kjempeglad på mine vegne da jeg fortalte det i dag. Jeg fikk kjempeforståelse. Jeg sa at om jeg ikke er i form kommer jeg til å ta mer "jobbe hjemme" dager enn vanlig. Det var ikke noe problem. Dessuten har jo en arbeidsplass god tid til å planlegge fra de får beskjed om at en er gravid, til de går i permisjon.

Anonym bør tenke på at om ting legges litt tilrette for den gravide, er det kanskje lettere å jobbe frem til permisjonen starter.

Skrevet

Hvorfor skriver du "anonym" ikke inn med nick? Er du flau over synspunktene dine?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...