Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Jeg er bare lykkelig for at jeg ikke jobber for Gerd Liv Valla, jeg. Tenker at en hver sjef må ta det bedre enn henne, i alle fall etter det mediastyret som har vært rundt akkurat dette! Nå er vel alle sjefer livredde for å virke "mobbete" og "lei seg" for at ansatte er gravide!
camosilla Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Ja du sier noe der... kanskje det kom noe godt ut av det?
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Jeg liker det ikke når noen i personalet hos meg blir gravide - det er alt for ofte problemer med dem, hyppige sykemeldinger og masse merkelige ting de plutselig ikke kan gjøre. Å være gravid er tross alt ikke en sykdom!
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Jeg vedder på at du anonym er en mannlig sjef?
lotta72 har fått Anders Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Av hele mitt arbeidsliv, er det tross alt kun en kjempe kort tid jeg går gravid og er borte i svangerskapspermisjon. Sjefen min ble kjempeglad på mine vegne da jeg fortalte det i dag. Jeg fikk kjempeforståelse. Jeg sa at om jeg ikke er i form kommer jeg til å ta mer "jobbe hjemme" dager enn vanlig. Det var ikke noe problem. Dessuten har jo en arbeidsplass god tid til å planlegge fra de får beskjed om at en er gravid, til de går i permisjon. Anonym bør tenke på at om ting legges litt tilrette for den gravide, er det kanskje lettere å jobbe frem til permisjonen starter.
Gjest Skrevet 8. juni 2007 #7 Skrevet 8. juni 2007 Hvorfor skriver du "anonym" ikke inn med nick? Er du flau over synspunktene dine?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå