Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vårt lille nurk sover greitt i sin egen seng (han er 6uker), men jeg får ikke sove av alle desse lydene hans. Han trykker og kaver og det høres ut som om han er våken, men når jeg går bort for å se, så sover han. Derfor har jeg fått den uvanen at jeg tar han over i vår seng og lar han sover hos oss, da blir disse lydene borte og alle kan sove. Noen andre med lignende erfaringer? Og så en annen ting; etter måltid (spesielt om morgenen) begynner han å trykke og kave noe voldtsomt. Han blir helt rød i ansiktet og det virker som han har hard avføring (noe han ikke har, den er helt fin). Han kan ligge slik og trykke og kave og noen ganger blir det så vondt at han skriker. Lurer på om det er noe jeg kan gjøre..... og hva det er. Har prøvd å se om det er rap, men det er det ikke... Noen andre med samme erfaringer?
Sheela-na-gig Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Nurket vårt trykker og kaver slik hver morgen i halvsøvne. Tror hun enten må bæsje eller har gjort det. Pleier å stelle henne først og deretter amme henne, tar henne opp selv om hun ikke er helt våken. Noen ganger må jeg skifte igjen etter ammingen, men etterpå sover hun videre i et par tre timer...Hun er nå 2 1/2 mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå