Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tilværelsen som hemmafru og heltidsmamma går altfor fort, og vips: etter ti måneder blir en kastet ut ut det store, stygge arbeidslivet igjen...sukk.

Men men, sånn er det jo. Heldigvis tar mannen over, og skal holde fortet fremover.

Kos dere masse dere som fremdeles er hjemme, nyt dagene og sola:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, tiden hjemme gikk så altfor fort:( Har også begynt i jobb igjen, og skal på seinvakt i dag:( Skulle fint ha taklet å gått hjemme ett år til, men spørs om økonomien takler det like bra...

Skrevet

Tror vi har godt av å komme oss ut i arbeidslivet igjen. Og barnet har veldig godt av å få være med pappa'en alene uten at vi står over og passer på at skjorten sitter perfekt, at middagen er riktig temperert osv. Og selv om barnet bare er 1 år og man har helst lyst å ikke levere fra seg barnet, er det viktig at ungen kommer seg i barnehagen. Det er nå min mening.

Litt rart dette... Vet det er mange som ikke vil tilbake på jobb. Jeg er vel kanskje en av de få da som faktisk ikke kvir meg til å komme tilbake til "voksen-livet" igjen. Jeg synest det er helt supert å være med lille-gutt, men vet nå at jeg ikke er noe husmor-emne.... og kommer aldri til å bli det.

Skrevet

Er litt enig med deg, men innimellom er det jo godt å kjenne på at en savner å være hjemme også.

Jeg er nok ikke av typen som overvåker mannen min, og hans gjøren og laden med barna. Han var hjemme i 5 mnd ved sist permisjon, mens jeg gikk ut igjen i jobb da veslegutt var 7 mnd. Gikk helt supert det, med ammefri og fleksibilitet..;)

Jeg er fryktelig glad i jobben min, men denne gangen synes jeg det var tyngre å begynne igjen etter endt perm (selv om jeg denne gangen har vært mye lengre hjemme enn med de andre barna mine..).

Jaja, sånn er det nå en gang. Nå får jeg straks besøk av ei lita snuppe som skal ha pupp:)

Skrevet

Det er ikke hver dag jeg kan si at jeg er overlykkelig for at jeg har fryktelig ugunstig arbeidstid, men nå er jeg det, for jeg kan være hjemme med snuppa hver dag jeg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...