Madam-mim Skrevet 7. juni 2007 #1 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei! Lenge siden nå Så du hadde svart på et innlegg her, så da regner jeg med du er innom her i blandt. Har hatt en god pause, bare innom å "kikka" litt innimellom. Hvordan går det med deg nå? Har det skjedd no siden sist? Er i gang med puregon-sprøyter igjen jeg nå. Er bare på dag 2 i dag da. Har også begynt å gå til akupunktur. Har vært fire ganger og skal ha time igjen på mandag. Hun har jobbet på fertilitetsklinikken i porsgrunn før, der hun satt akupunktur på de som skulle ha egginnsetting før og etter, så regner med hun vet hva hun driver med. Håper bare det har noen funksjon. klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9523043-kick80/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kick80 Skrevet 7. juni 2007 #2 Del Skrevet 7. juni 2007 Hei, du! Lenge siden sist, ja. :-) Jeg er innom stort sett hver dag. Klarer liksom ikke holde meg unna. Jeg er på dag 36 i pausemåneden min. Det virker ikke som om jeg får noen syklus denne måneden (som forventet fra min side). Jeg har hatt positive EL-tester i over en uke nå. De var negative til dag 23, men hadde da begynt å bli sterkere, så da stoppet jeg å ta dem. (Skulle reise bort, så det passet dårlig å teste.) Har testet annenhver dag i over en uke, og testene er så godt som positive hver gang. Det tyder vel egentlig på at egget ikke slipper. Egget er sikkert overmodent nå uansett. Hadde masse EL-smerter for noen dager siden, men hvis egget hadde sluppet, så hadde vel EL-testene blitt negative til nå? *sukk* Kjipt at det skal være sånn. Har time hos gyn den 18. Da skal vi snakke om muligheten til å bli henvist til prøverør. Synd det er så lang ventetid der. Håper akupunktur gjør susen for deg! :-) Jeg har aldri prøvd sånt. Frister ikke veldig heller... Er det ikke vondt? Hun vet sikkert hva hun gjør! Hvor mange dager skal du ta sprøyter, og når får du inseminering? Klem, Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9523043-kick80/#findComment-9523628 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Madam-mim Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Del Skrevet 7. juni 2007 Det var en lang syklus ja. Synd at det skal være sånn. Skulle tro testene ville blitt negative hvis egget var sluppet. Ikke godt å si. Er jo hvertfall bra dere har fått time hos gyn, og er et steg nermere:) Men det er utrolig kjipt med den ventetiden på ivf, når man først har ventet så lenge. Akupunktur frista ikke meg noe særlig heller, men leste litt på nettet opp det, og fant ut at det var verdt å prøve ut. Hadde aldri prøvd det før nå. Første gangen var litt ekkel. Begynte å svette uten like..heheh Men det var ikke noe ille likevel. Kjenner bare det stikker når hun setter de, også ligger man med de i en halvtime. Sist gang jeg var der holdt jeg på å sovne på benken der..hehe. så det går lettere for hver gang. Har også fått en sigarlignende ting som jeg skal tenne på, og så må sambo sitte å varme meg på et punkt i ryggen med denne to ganger i uka. ser litt spessielt ut ja:) Vet ikke helt hvor lenge jeg skal gå på sprøytene. Forrige gang tok jeg de i 14 dager og el-sprøyta på dag 15. Så hvis det blir ca det samme denne gangen blir det inseminering 21 og/eller 22 juni tenker jeg. Du får si ifra åssen det går hos gyn når den tid kommer da:) klem Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9523043-kick80/#findComment-9525895 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå