Gå til innhold

Hun har begynt å kose masse!!!

Anbefalte innlegg

Nå er Linea blitt så kul. Hun gjør masse nytt, sier masse nye ting og finner på mye ramp. Men det beste av alt er at hun har begynt å kose. Hun var litt små sutrete nå, begynner å bli trøtt allerede tross at hun har sovet hele natten. Løftet henne opp og ga henne smokken, da tok hun et godt tak rundt nakken min og sa "mmmm" mens hun klemte seg inntil meg. Så begynte hun å kose med nakkehårene mine. Dette har hun gjort mer og mer i det siste og når jeg sier kose, klemmer hun og sier "mmm" så hun vet helt klart hva hun gjør. I tillegg har hun igjen begynt å skjønne hva hun skal gjøre når jeg sier danse, vinke, hvor stor er du, klappe. Jeg er enda mer forelsket nå enn noen sinne... gruer meg til å begynne å jobbe igjen!!!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/9523005-hun-har-begynt-%C3%A5-kose-masse/
Del på andre sider

Fortsetter under...

har også merket det i det siste at han tar tak rundt nakken og klemmer seg inntil! Og når pappaen kommer hjem fra jobb, strekker han seg mot ham for å klemme og kose! Så vi må jo ha gjort noe riktig da, sidende har forstått dette med kos og kjærlighet,hehe

"Kan mamma få kjempegod kos?" spør jeg og da smiler han og vet hva som kommer. men han synes sikkert jeg er litt FOR kosete innimellom også!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...