Gjest Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Kan ikke helt si jeg har sansen for motivene på disse buksene,er det bare meg eller??De er jo babyer/barn...
mamman te Vetle og Alma Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 bare de gjør nytten så er ikke designet så nøye.. Her er det et helv.. på stellebordet så syns de er så lettvindte:)
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 hehe,ja nytte gjør de jo.Helv.. her også,derfor jeg fant ut at de er geniale.
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Finner dere disse designer bleiene til babyer på 10 kilo? Jeg finner bare fra 15 kilo og oppover....
mamman te Vetle og Alma Skrevet 7. juni 2007 #5 Skrevet 7. juni 2007 jepp, kjøper 10 til 15. gutten min er 8200, men disse passer fint! De har de på prix her iallefall.
*bolla pinnsvin* Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 Synes de ser helt jævlige ut, men det spiller forsåvidt liten rolle. De funker jo som de skal og det er ingen som ser dem uansett. Måtte bare le litt da jeg leste en sak om det i avisa her om dagen. Det var en småbarnspappa som var helt i harnisk over at det stod "Make love, not war" på den ene bleia. Dette ga visst klare hentydninger til pedofili, mente han. Hvis man har SÅ lite å bekymre seg over, så må man jammen ha det bra, tenker jeg.
Blomman Skrevet 7. juni 2007 #7 Skrevet 7. juni 2007 derfor har vi gått over til pampers med søte elefanter ;-9
Anonym bruker Skrevet 7. juni 2007 #8 Skrevet 7. juni 2007 Er det så nøye da? Greit med litt variasjon... Er jo ikke alle her inne som bare har hatt bleiebarn noen mnd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå