Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan noen anbefale den vogna? Hvor får en kjøpt den her i NOrge? evt på nettet? Og hva koster den?

De som har den skryter den oppi skyene virker det som, men jeg kjenner ingen som har vogna så jeg har ingen erfaringer med den.

Har egentlig bestemt meg for en TFK, men tror jeg har blitt rammet av vogn dillaen jeg også! he he..

Har funnet en bugaboo i grå og rosa på finn.no, ny i jan -07. Hun selger den til høystbydende over 5000. Er det dyrt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er billig!! Den er sikkert kjøpt fra utlandet, så da betaler man mellom 6 og 7000 kr, derfor hun selger den rimeligere vil jeg tro :-) Kan defintivt anbefale den!! :-) Får kjøpt den i Norge, men her koster den 8500 kr, fra utlandet, f.eks. www.babytrader.co.uk..!

Skrevet

Jeg har bestilt bugaboo fra babytrader.nl. Venter på den nå. Kjempe bra service! Jeg har hatt en TFK før og solgte den, var ikke fornøyd. Den er stor og klumpete og etter en tid blir den ganske vanskelig å kjøre. Gå for Bugaboo!!!!!

Skrevet

En ting til....Jeg ville heller kjøpt ny gjennom babytrader. Jeg bestilte vogn, vinterhjul og stelleveste, dette ville kommet på ca 10000 i norge, jeg har bestalt 6000. Så kommer moms i tilegg, men mye billigere uansett.

Skrevet

KAn dere fortelle meg litt om denne vognen? Jeg har egentlig bare sett folk som prater veldig mye om den, men aldri sett den i virkeligheten.

Det ser jo ikke ut som det er sete på den, he he.

Skrevet

Forhjulene er altfor små, og er ikke av så veldig god kvalitet. Du bør bytte de ut med vinterdekkene som du for kjøpt som tilleggsutstyr.

Når bebisen er for stor til hardbagen, skal den sitte i sportsdelen. Den får du ikke lagt ned ordentlig. Bena på denne delen får du ikke strekt ut, slik at bebisen blir liggende i en knekk hele tiden og ikke for strukket kroppen tilstrekkelig ut. Mange har formeninger om dette. Jeg har hørt at dette ikke er ergonomisk riktig og at det kan gjøre hofte/ryggskade på bebisen. Jeg tipper at du skal bruke denne vognen en god stund, derfor er det mange som har en vogn i erstatning til park/ barnehage bruk i og med at ungen bruker store deler av dagen til å hvile i vognen (i hvertfall når ungen er liten). Jeg for min del synes vognen blir for dyr, hvis man trenger en vogn i tillegg. En fysioterapeut sa at bugaboo egner seg for større barn, som ikke har den behov for hvile som en liten baby har.

Vognen er i tillegg en byvogn og egner seg ikke til større turer i skog og mark.

Skrevet

Tusen takk for at du tok deg tid til å svare:) Høres egentlig ikke ut som noen vogn for meg. Tror jeg holder meg til TFKn som jeg var tenkt til i utgangspunktet.

Skrevet

Lyst til å prøve den selv. Bare tull at den ikke er ergonomisk riktig utformet, den er faktisk utformet av en lege! Det er bare bra å ligge med litt knekk slik de gjør.

Skrevet

Anonym her over har tydeligvis aldri eid en cameleon. Det er den beste vogna jeg har prøvd; den er en av de letteste vognene (9 kg), enkel å manøvrere, bagen er en av markedes største, kult design og ergonomisk riktig sportsvogndel (både jeg og flere jeg kjenner har sjekket med fysioterapeuter og leger, vonga er jo også utformet av tilsvarende eksperter). Har aldri hatt problemer med forhjulene, på vinteren får man kjøpt vinterhjul som er like store som bakhjulene). Vi har også en reise(trille)bag med paddinger og hjul så den er veldig enkel å pakke og frakte med seg. Blir som en flat koffert. Har aldri opplevd at den er blitt skadet f.eks. ved flyreiser og vi har vel flydd mellom ca 10 ganger siste tiden. Slipper den kjipe pakkinga av vogn på flyplassen i to deler med masse plastikk og tull. Mer? Jo, gutten vår sover som en stein i den, man ser at han ligger godt. Slipper "vinglinga" og at de siger ned på en side som barna gjør i en emmaljunga f.eks. Det eneste som jeg kan sette fingeren på er at "kurven" under er litt vanskelig å komme til, men på den andre siden er den ganske romslig og kan knytes igjen slik at ingen ting faller ut. Det er mange innlegg om buggisen på nybaktmamma.com, så anbefaler deg å sjekke ut der også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...