Tjorven:-) Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Hei! Jeg er en av de passive leserne her innepå DIB, men kunne godt tenke meg å treffe noen med småttiser for skravel og få noen nye venner :-) Jeg har en sønn født sist i februar -07, er 33 år og bor ca 4 mil fra Gjøvik. Er gift med verdens beste og mest omtenksomme mann, og jobber i barnehage når jeg ikke er i permisjon. Skatten min er laget på Ullevål, og inni hodet mitt tror jeg at alle babyer er laget på et eller annet labratorium... Flere Gjøvikjenter med bortelaget baby? Gleder meg til å høre fra dere! Klem fra
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 19. juni 2007 #2 Skrevet 19. juni 2007 Hei! Jeg er ikke Gjøvik jente, og har hjemmelaget baby da! Men jeg bor på Eina, og er nyinnflyttet her på DiB Fikk en liten prins nå fredag den 15 juni! Jeg er 22 år, samboer med eget hus. Jobber på Gjøvik til vanlig. Klem Chicka
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 25. juli 2007 #3 Skrevet 25. juli 2007 Hei! Jeg bor på Gjøvik, er 32 snart, og har to barn. Jente født i januar-05 og gutt født i april-07. Havnet nesten på Ullevål med laboratoriebarn jeg også, men så plutselig funka det selv, gitt. For meg begrenser treffmulighetene seg ofte litt av at jeg har begge barna hjemme sammen med meg. Hun på 2 1/2 synes lite om langvarige kafe-treff i grunnen ;o)
tina_mor Skrevet 26. september 2007 #4 Skrevet 26. september 2007 Hei - Jeg bor også et par-tre mil fra gjøvik. Gøy og bli kjent med noen nye med småttiser her inne. Jeg er 37, og har en lita jente på 2,5 måned. Send meg en melding om noen vil møtes en dag?? Gjerne på Gjøvik om det passer okay Klem fra oss
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå