Gå til innhold

Over...igjen :-(

♡ ønsker lykke♡

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg leste bloggen din, Ønsker lykke.

Huff så trist. Jeg har også mistet to ganger, og det er så ubeskrivelig vondt.... Ord blir så tomme, for jeg vet at jg kan ikke trøste deg.

Man er utrøstelig på det punktet du er nå.

Håper du snart får en ny spire i magen din, som holder seg der så lenge som den skal! Det fortjener du.

En skikkelig klem fra

Jeg leste bloggen din jeg og. Har vondt av deg. Men det var veldig godt skrevet. Er selv ikke sliter på noen måte, men har en søster som sliter med IVF. Mens jeg blir gravid bare jeg snakker om det, sliter søsteren min med å få det til med IVF. Kjenner at dette sliter veldig på forholdet vårt, og det er leit. Jeg venter barn nr 2, og min søster har ennå ikke fått spire nr 1 til å sitte ordentlig, og dette er vanskelig for henne.

Takker derfor for alle dere som skriver ned følelsene deres her inne i prosessen slik at det er lettere for meg å forstå hva hun går igjenom og prøve å være en god søster. Min søster er av den typen som ikke liker å snakke så mye om følelsene sine rundt dette, og derfor har der vært veldig nyttig for meg å lese her inne slik at jeg lettere kan forstå hvorfor hun av og til oppfører seg ovenfor meg som hun gjør.

Jeg ønsker både deg og alle andre slitere en voksende spire av hele mitt hjerte.

Og igjen takk for at du deler tankene dine slik at det kan komme til nytte for andre.

Klem

Annonse

Gripende...*snufs* Forferdelig trist å lese, og jeg vet hvordan du har det. Jeg har prøvd det 3 ganger til nå...

Du skal klamre deg til det tynne halmstrået, for det er ikke over ennå... Vi leser jo om andre som blør og... På mitt siste forsøk begynte jeg å blø dagen etter positiv test. Jeg var sikker på at det var over, men en uke etter hadde hcg steget, og jeg ble fulgt opp med UL og BP hver anden dag, det var stadig håp. I uke 8 var det et faktum at det ikke ble baby denne gangen heller, men legene HAR sett det før.

Sender mange varme klemmer

Utrolig trist og lese, kjenner meg veldig igjen, tårene tillet når jeg leste bloggen din:-(

Det er så ufattelig vondt:-( Men det er utrolig hva vi klarer å komme oss gjennnom. Jeg er ruger på ny nå, og er så redd så redd...Tenker hele tiden at jeg ikke ve om jeg vil orke å miste en gang til...

Men drømmen om å en dag sitte med vårt eget lille nurk i armene får oss til å reise oss.

Jeg ønsker deg masse lykke til videre, det er utrolig tøft det vi går gjennom vi slitere, men en dag vil alt være vært det.

En stor klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...