mamma270974 Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 jeg har ikke fått mens skulle hatt den på lørdag som var, testne er negativ i dag, men jeg er kvalm,mens smerter og vond rygg!!!! flere som har fått positive tester langt ut i ukene???? gud så skuffet jeg blir vist det ikke er noe spire inni der nå!!! *klem*
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 da jeg mistenkte at jeg var gravid ca 5 dager etter ikm, var den så svakt positiv at jeg ikke så streken i lyset på badet, måtte gå ut i dagslys for å se den.. og har hørt om mange som tester negativt lenge selv om de er gravide:)
mamma270974 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #3 Skrevet 7. juni 2007 tusen takk for svaret. jeg håper jo vikelig at jeg er det nå da, ellers tror jeg skuffelsen blir veldig stor.
Gjest Skrevet 7. juni 2007 #4 Skrevet 7. juni 2007 Krysser fingrene for deg (og sender litt støv, det fortjener du ******)!!!!!!!!! XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
mamma270974 Skrevet 7. juni 2007 Forfatter #5 Skrevet 7. juni 2007 ja jeg håper og håper men håpet forsvinner hver dag nå så lenge ikke testen slår ut. forstår ikke noe. hvordan går det med din lille i magen da??? er så misunnelig:o)) *klem*
trying og kaisa elisebet Skrevet 7. juni 2007 #6 Skrevet 7. juni 2007 da eg var gravid sist, viste det svakt positivt på dag 30..Har syklus på 26 dager...eg tok då test fordi eg var så kvalm.. Så det er håp..ønsker deg masse lykke til
mamma270974 Skrevet 8. juni 2007 Forfatter #7 Skrevet 8. juni 2007 jaja ingen tante enda og kvalm og grusom, har bestilt den nye cb digital testen, så tenkte å ta den på mandag og se da
Skuddårsmamma=) Skrevet 8. juni 2007 #8 Skrevet 8. juni 2007 Har lest en del av innleggene dine, og sitter her nå og krysser fingrene for at det endelig er din tur! Håper du får positivt resultat på neste test og at dette blir den lykkeligste sommeren i ditt liv! :-) Krysser fingre og tær for deg! Klem :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå