Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan vi gjøre???Lille frøken på 5 mnd nekter å bli lagt av pappan sin. Pappan har forsøkt nå flere ganger, men så fort han går inn på soverommet med henne begynner hun å hyl gråte og store krokodille tårer. Jeg har forklart han alle hennes og mine ritualer og hun tar ikke pupp lenger så det handler heller ikke om det. Når de har forsøkt en god stund inne på soverommet, går jeg inn og overtar og da tier hun med en gang....Noen som har noen tips/råd??? Ønsker jo ikke at dagen hennes skal avsluttes på den måten, at hun skal gråte seg i søvn/ eller sovne av utmattelse av all gråtinga/hylinga....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn var lille prinsen hos oss også en periode på omtrent samme alder. Men så prøvde vi at når pappaen kom hjem fra jobb kl 16, så overtok han prinsen. Leking, kveldstell og mating... og til slutt legging. Da gikk det bare en kveld eller to før han godtok at det var pappa som la han. Så nå er han 6,5 mnd, og det spiller ingen rolle hvem av oss som legger han på kvelden

Skrevet

Frøkna er 10 mnd, men her funker legging med pappa hvis hun ikke hører meg, altså hvis jeg ikke er hjemme eller hvis jeg holder meg helt i ro. Hun bør helst ikke se meg før de går inn på rommet så hvis jeg er på badet eller no har det funket fint. Men det hører med til hitorien at det stort sett er pappa som må legge uansett, jeg ammer og roer henne også går han inn og legger etterpå. Det funker strålende. Mamma er så morsom å pelle på at hun glemmer å sove... bruker minst en time på å sovne hvis jeg skal gjøre det alene.

Skrevet

takk for tips/råd7deling av erfaringer jenter:=) Tror nok snuppa blir for mye låst til meg ja. Vi har en til på snart 3 år, så delinga meg og pappan imellom har blitt til at han tar mathias og jeg har ida. Og jeg går jo hjemme med hun hele dagen ellers og da kvelden atpå til så det er klart hun blir drit sær iforhold til å la andre( også pappan) slippe til. Men god ide det der med at han får ta henne mer når han kommer fra jobb. Bytte unge litt hehe:=))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...