Gå til innhold

Fetaost?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så lenge den er laget av pastaurisert (skrives det sånn??) melk så er det vel ikke noe fare. Står om sånn på den "Nyttig info....". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk beskjed av JM om å holde meg unna, for sikkerhetsskyld. Det har vært en sak om akkurat det for en stund tilbake, sa hun.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fetaosten i norge er pasturisert. I alle fall den på glas. Har lest om det på sidene til de som lager det. Har også snakket med lege om det, og hun sa det ikke var noen fare, for det er så pasturisert som det kan være;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikker på det ikke er fersk fetaost jordmoren din mente? DEN kan være litt lurt å passe seg for tror jeg, men ikke den på glass:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hurra!!! Det redda sommern!!! :o)

 

Tusen takk for svar alle sammen!!

 

Får holde meg unna mens vi er i syden da, tar ikke sjansen på det de har der... Hihihihih!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De har jo butikker i syden som selger norske produkter!:P Hadde nok holdt meg unna slikt derfra jeg også ja.. er ikke sikkert de pasturiserer melka..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jo jeg litt glad, som har holdt meg unna!! For det er jo SNADDER:D

Hvis legene deres sier det er ok, så er det vel noe i det...:)

 

JIPPI!!!!!!!!! Spørs om det blir salat med feta i morgen, gitt :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser fetaost:-) Men jeg sjekker innholdsfortegnelsen om den er laget på pasterisert melk - eller rå /upasteurisert melk. Og jeg spiser den bare nyåpnet. I utlandet ville jeg ikke spist det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...