meg og jentene Skrevet 7. juni 2007 #1 Skrevet 7. juni 2007 Vet man helst ikke skal gi melkeprodukter til babyer under ett år, men gjelder dette pålegg også? Jenta mi er 8-9 mnd og det er vanskelig å komme i gang med brød-spising, vil bare ha noen få smuler. Liker ikke leverpostei. Kan jeg prøve med smøreost f.eks.?
- Heidi - Skrevet 7. juni 2007 #2 Skrevet 7. juni 2007 Jeg begynte med Oliva margarin og Hapå da hun var 6,5mndr og det gikk helt fint. Hapå er kondensert melk, på helsestasjonen sier de at melkeprodukter i små mengder er helt ok, det er større mengder de mener man bør vente med. Jeg prøvde også jordbærsyltetøy da men det tror jeg hun syntes var for sterkt, noen uker senere var det derimot helt ok og nå går det mest i jordbærsyltetøy. Jeg har ikke prøvd annet pålegg.
Anonym8579 Skrevet 7. juni 2007 #3 Skrevet 7. juni 2007 Vi hare brukt smørost til Mathias. De skal vel kanskje ikke ha det hver dag, men innimellom går vel greit. Ellers så er leverpostein og makrell i tomat favoritten her...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå